Reklamace kozaček - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace kozaček. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Výrobci kozačekDalší informace |
Reklamace autaDalší informace |
Případná reklamace autaDalší informace |
Oprava Felicia špatné startování - reklamaceDalší informace |
Nekvalitní práce řemeslníka a reklamaceDalší informace |
Chemická injektáž - reklamaceDalší informace |
Reklamace SmartphoneDalší informace |
Neuznana reklamaceDalší informace |
Euronics reklamaceDalší informace |
Mohu při případné třetí reklamaci mobilu požadovat vrácení peněz?Reklamovala jsem telefon z důvodu blbnutí displeje, i paní na prodejně, která mi přebírala reklamaci, závadu viděla. V pátek mi byl vrácen telefon z reklamace s tím, že se tato závada technikovi neprojevila a pouze mi přehrál sofrware. Nyní po pár dnech mi displej začíná opět skákat, budu tedy uplatňovat další reklamaci. Pokud mi mobil opět vrátí s tím, že se závada neprojevila, mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz? Děkuji za odpověď. Reklamace mobilu a vrácení penězAno, v záručáku mám u 1.reklamace razítko a popis software.Další informace |
Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.Dobrý den,na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat přes ně anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?Díky,kajicek94DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?Původní dotazNeuznaná reklamce holícího strojkuDalší informace |
Reklamace HPDalší informace |
Reklamace HDDDalší informace |
Problém ohledně notebooku a reklamaceZdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.Další informace |
HTC Sensation spatny fotak/reklamaceDalší informace |
Externí disk - reklamaceDalší informace |
DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamaceDalší informace |
Reklamace - záruka vs životnost u ecigaretyDalší informace |
Neuznaná reklamaceMáte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?Další informace |
3 reklamace klávesnice u notebooku...Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?Další informace |
|