Reklamace kuchyně - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace kuchyně. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Ktere cizi jidla,cizi kuchyne vas nevabi?Co urcite by ste nejedli?Další informace |
Reklamace kuchyněDalší informace |
Kolik stojí kvalitní posuvné dveře do kuchyně?Další informace |
Kam jít pro návrh kuchyně??Další informace |
Jaky drez do kuchyne?Další informace |
Jakou digestoř do vlhké kuchyně?Další informace |
Chtěla bych si pořídit dlažbu do kuchyně. Nevíte , kde sehnat kvalitní přitom levnou dlažbu?Další informace |
Ctvrta reklamaceDalší informace |
Jak se reklamuje zboží na splátky?Další informace |
Nevíte, kde se dá sehnat seriál viktoriánská kuchyně Hestona Brumentala?Jediné, kde jsem to našel, jsou torrenty, ale nemaj aktivní seedy. Nevíte, kde se to dá sehnat? DíkyDalší informace |
Opičí se s výrobky do kuchyně Tupperware po Tescomě nebo Tescoma po Tupperware???Existence firmy Tupperware se datuje od roku 1944.Fenomenální úspěch Tupperware rychle přerostl hranice USA - prodej i výroba se rozšířily do celého světa. V současné době má společnost Tupperware 15 vlastních designerských a výrobních závodů a své výrobky prodává ve více než 100 zemích světa. a href"http://www.tupperware.cz/cz/o-spolecnosti/historie" rel"nofollow" http://www.tupperware.cz/ hellip /a TESCOMA je a vždy byla 100% česká společnost se sídlem ve Zlíně, která potřeby do kuchyně nejen prodává, ale ve vlastním Design centru také sama vyvíjí a testuje. Řada našich výrobků proto nese označení světový patent a mnoho z nich získalo prestižní ocenění za design.Díky vlastnímu vývoji a důsledné kontrole výroby poskytujeme na naše produkty nadstandardní záruku 3 až 10 let.Obchodní pobočky máme v 7 evropských zemích a z naší exportní centrály v Itálii vyvážíme do více než 100 zemí světa a href"http://www.tescoma.cz/o-nas" rel"nofollow" http://www.tescoma.cz/ hellip /a Těžko říct, ale Tescoma má, jak je uvedeno, vlastní design. Ale z diskusí na netu vyplývá, že Tuppenware je dražší, ale prý déle vydrží. Nemám zkušenosti.Další informace |
Je možné reklamovat mobil v případě, který jsem popsal?Chtěl bych se zeptat zda je možné uplatnit reklamaci mobilu v případě, že například povrzává a viklá se tlačítka regulace hlasitosti a kryt nesedí tak, jak by měl.Původní neotázkaReklamace mobiluDalší informace |
Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.Dobrý den,na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat přes ně anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?Díky,kajicek94DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?Původní dotazNeuznaná reklamce holícího strojkuDalší informace |
Mám špatné poznatky z reklamace notebooku zn. Asus,hlavně s pravovníky,kteří reklamaci vyřizují.Chtěl bych se obrátitna vedení Asusu. Nezná někdo telefon a adresu.Další informace |
Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informaceDalší informace |
Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.Další informace |
Jak se řeší reklamace podle obch. podmínek platných v době nákupu nebo v době poslední reklamace?Změnily se několikrát.Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.Díky.Další informace |
Doba na vyřízení reklamaceDalší informace |
Airsoft Morava-reklamaceDalší informace |
Kuchyňský robot do kuchyněDalší informace |
|