reklamace lcd monitoru - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: reklamace lcd monitoru. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Došla mi věc z reklamace, vyřídili ji tak, že ztrhli štítek s SN, co znamená to SN?Další informace |
Neopravnena reklamace botDalší informace |
Proč se mi na monitoru KAŽDÝCH 30 vteřin objeví Nastavení Monitoru?Další informace |
Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deskaDalší informace |
Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu BritexDalší informace |
Jaký je rozdíl mezi TFT LCD a LCD displejem?Jedná se o tablet.Další informace |
Jaká je pravděpodobnost úspěchu reklamace iPhonu 7, má-li baterie malou výdrž a ve sluchátkách po přejetí látkou praská?Další informace |
Co s vadnými pixely u LCD monitoru?Další informace |
Definice reklamaceDefinice reklamace, co to je, přesnější vysvětlení.Další informace |
Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :DDalší informace |
Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?Další informace |
Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´Další informace |
Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)Další informace |
Jak postupovat reklamace s zahraničním eshopem?Zdravím,koupil jsem si na jednom zahraničním eshopu triko. Triko dorazilo v příšerném stavu, vypadá naprosto jinak než na fotce, dá se to vůbec vrátit?Další informace |
Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.Další informace |
Velmi tmavý obraz na LCD monitoruDalší informace |
Propojení PS3 a LCD monitoruDalší informace |
OT -reklamace TmobileDalší informace |
DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamaceDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
|