Reklamace Macbook - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace Macbook. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Hrazeni nakladu reklamaceDalší informace |
Neškodí MacBooku Air nepřetržité napojení ze sítě?Další informace |
Neuznana reklamaceDalší informace |
Macbook appleDalší informace |
Ctvrta reklamaceDalší informace |
Pitomí Vietnamci...-ReklamaceTak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?Doplňuji:Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!Další informace |
Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.Další informace |
Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.Další informace |
Mohu při případné třetí reklamaci mobilu požadovat vrácení peněz?Reklamovala jsem telefon z důvodu blbnutí displeje, i paní na prodejně, která mi přebírala reklamaci, závadu viděla. V pátek mi byl vrácen telefon z reklamace s tím, že se tato závada technikovi neprojevila a pouze mi přehrál sofrware. Nyní po pár dnech mi displej začíná opět skákat, budu tedy uplatňovat další reklamaci. Pokud mi mobil opět vrátí s tím, že se závada neprojevila, mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz? Děkuji za odpověď. Reklamace mobilu a vrácení penězAno, v záručáku mám u 1.reklamace razítko a popis software.Další informace |
Je uznatelný důvod reklamace, když mi bota dře nohu do krve? Opatenka nepomáhá. Btw: A3 sportBoty jsou neposkozene, kupovane v srpnu, nevhodný dárek :(Další informace |
SSD disk pro MacBook AirDalší informace |
Macbook spadlDalší informace |
MacBook AirDalší informace |
DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamaceDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Je možné odůvodnění reklamace zboží, když je na balení uvedena větší váha, než ve skutečnosti uvnitř je?Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále - domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč... Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že +- 5%, nepletu se?Další informace |
Jak postupovat v případě reklamace většího množství zboží z Číny, když dodavatel přestal komunikovat?Ráda bych se zeptala jak postupovat ohledně větší reklamace většího množství zboží z Číny, kdy dodavatel přestal komunikovat, je nějaká šance či možnost toto řešit? DěkujiDalší informace |
Doba na vyřízení reklamaceDalší informace |
30denní lhůta reklamaceDalší informace |
3 reklamace klávesnice u notebooku...Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?Další informace |
|