Reklamace malířů - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace malířů. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Případná reklamace autaDalší informace |
Prodej motorky vs reklamace vadyDalší informace |
Reklamace - problém se záručním listemDalší informace |
REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650Další informace |
Neúspěšná reklamaceDalší informace |
Musí prodejce vrátit zákazníkovi peníze, pokud proběhně měsíční reklamační lhůta a v té nedojde k dořešení reklamace?Další informace |
Evolve Survivor - reklamaceDalší informace |
Dá se reklamovat myš, která tak trochu napůl nefunguje?Další informace |
Reklamace - účtenkaAhoj, chtěl bych reklamovat notebook, ale už nemám fakturu. Ale protože už jsem ho už jednou reklamoval, mám záznam o přijetí k reklamaci z minule. Bude to stačit?Doplňuji:Předpokládám, že to platí i v případě zakoupení přes internet. Nebo ne?Další informace |
Neuznaná reklamace, ač závada je stále.Další informace |
Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.Další informace |
Reklamace NBDalší informace |
Reklamace HP notebookuDalší informace |
Reklamace - czcDalší informace |
Přeinstalace OS/ reklamaceDalší informace |
Noťas od HP (Reklamace)Další informace |
3. reklamace u DELLuDalší informace |
Reklamace - vrácení poštovnéhoDalší informace |
Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informaceDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
|