• Reklamace na uctu v bance - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace na uctu v bance. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace na uctu v bance

  • Mám problém asi v bance



    Další informace


    3 miliony - půjčí mi v bance?



    Další informace


  • Chemická injektáž - reklamace



    Další informace


  • Reklamace na uctu v bance



    Další informace


    Jak zjistit limit v bance?



    Další informace


    Alza - reklamace



    Další informace


  • GSM: poplatky v bance



    Další informace


    4x reklamace mobilu



    Další informace


    4 reklamace NOKIA 5530



    Další informace


  • Poradíte mi, ke které bance je dnes nejlepší přejít?



    Další informace


    Když dojdou peníze na běžném účtu, začnou se při platbě kartou strhávat ze spořícího účtu?



    Další informace


    Je možné ve Fio bance rozměnit USD na české koruny v hotovosti?



    Další informace


    Jdou ještě v bance vyměnit padesátníky za koruny?



    Další informace


    Jak zrusim bezny ucet v ceske bance ze zahranici?

    Jiz nekolik let ziji v zahranici a chci v Cechach zrusit bezny ucet u CSOB. Je mozne zrusit jej pisemne a co je k tomu potreba.

    Další informace


  • Neuznaná reklamace, ač závada je stále.



    Další informace


    Jak v praxi probíhá reklamace bot, které člověk koupí v akci?

    Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?

    Další informace


  • Duvody reklamace



    Další informace


  • Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    Jak přesně to bude probíhat, když někdo bude dlužit bance peníze který nebude mít? (v řádu desítek milionů)

    Čili peníze který nejspíš nebude schopen splatit za celý svůj život. Půjde do vězení a co potom? Tím že si odsedí trest, tak se dluh ruší? Nebo až vyjde, tak mu dají místo ředitele nějakého státního podniku, aby na ty splátky měl, nebo jak to tak chodí s těmito lidmi?

    Další informace


    Doba na vyřízení reklamace



    Další informace