• Reklamace NOKIA 5130 XpressMusic - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace NOKIA 5130 XpressMusic. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace NOKIA 5130 XpressMusic

  • Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?



    Další informace


  • Oprava Felicia špatné startování - reklamace



    Další informace


  • Nekvalitní práce řemeslníka a reklamace



    Další informace


  • Neopravnena reklamace bot



    Další informace


  • jak zjistit bezpečnostní kód telefonu Nokia 5310 xpressmusic?



    Další informace


    Reklamace - problém se záručním listem



    Další informace


    Problem s Nokia 5530 XpressMusic



    Další informace


    Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska



    Další informace


    Nokia 5230 a Nokia BH-505 Bluetooth



    Další informace


    Musí prodejce vrátit zákazníkovi peníze, pokud proběhně měsíční reklamační lhůta a v té nedojde k dořešení reklamace?



    Další informace


  • Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?

    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.

    Další informace


    Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?

    Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.

    Další informace


    Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?

    Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl

    Další informace


  • Problém s tabletem-reklamace



    Další informace


    Nokia N80 na Nokia N80 Internet Edition



    Další informace


    Doba reklamace



    Další informace


  • Polepený notebook samolepkami a reklamace

    Myslíte že bude problém když mam notebook polepený samolepkami a dám do do reklamace s něčím uvnitř.?

    Další informace


    Je možné odůvodnění reklamace zboží, když je na balení uvedena větší váha, než ve skutečnosti uvnitř je?

    Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále - domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč... Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že +- 5%, nepletu se?

    Další informace


    Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?

    Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. Hanka

    Další informace


  • Airsoft Morava-reklamace



    Další informace