Reklamace obuvi Sportisimo - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace obuvi Sportisimo. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Reklamace obuvi - mohu odmítnout opravu?Další informace |
Neúspěšná reklamace obuviDalší informace |
Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?Další informace |
Který způsob odstranění zápachu z obuvi je nejefektivnější? Který máte osvědčený?Další informace |
Reklamace - kdo plati naklady na dopravuDalší informace |
Neúspěšná reklamaceDalší informace |
Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?Další informace |
Reklamace - vrácení zbožíZdravím,měl bych dotaz, zakoupil jsem si mobil (stále ho mám v záruce) a ten jsem již 3x reklamoval se stejnou chybou. V prvních dvou případech mi byl vrácen, že byla přehrána ROM a že chyba se již neprojevuje (v obou případech jsem mobil znovu reklamoval, že chyba se stále projevuje). Když jsem ho dával reklamovat po 3., byl mi vrácen že chyba se doopravdy projevuje při delším používání, každopádně chyba odstraněna nebyla.Jak nyní postupovat? Předpokládám že obchodník se bude cukat, proto bych chtěl poradit, jak se v tuto chvíli zachovat? Jestli si např. zažádat o potvrzení že mi peníze nevrátí a řešit to nějak dál?Děkuji za každou radu.Další informace |
Pitomí Vietnamci...-ReklamaceTak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?Doplňuji:Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!Další informace |
Je uznatelný důvod reklamace, když mi bota dře nohu do krve? Opatenka nepomáhá. Btw: A3 sportBoty jsou neposkozene, kupovane v srpnu, nevhodný dárek :(Další informace |
Je možné reklamovat mobil v případě, který jsem popsal?Chtěl bych se zeptat zda je možné uplatnit reklamaci mobilu v případě, že například povrzává a viklá se tlačítka regulace hlasitosti a kryt nesedí tak, jak by měl.Původní neotázkaReklamace mobiluDalší informace |
Jak postupovat reklamace s zahraničním eshopem?Zdravím,koupil jsem si na jednom zahraničním eshopu triko. Triko dorazilo v příšerném stavu, vypadá naprosto jinak než na fotce, dá se to vůbec vrátit?Další informace |
Problém s tabletem-reklamaceDalší informace |
Neuznaná reklamace GKDalší informace |
Reklamace - vrácení poštovnéhoDalší informace |
Reklamace - vraceni penez za tri vady soucasne?zdravim,mam uz rok a 8 mesicu notebook a dnes jsem objevil na internetu, ze pri reklamaci s tremi vadami soucasne muzu pozadovat vraceni penez. Na notebooku mi nefunguje/blbne:1. vetrak - nechladi2. tlacitko FN + F7 a F8 na zesileni/zeslabeni jasu nefunguje.. ostatni FN+Fx funguji.. jen ten jas3. zespoda ty prisavky, aby notebook nejezdil na stole a proste pevne drzel.. tak se mi dve odlepili a ztratili a treti uz tam nedrzi..Ma otazka zni, jestli lze tyhle duvody povazovat za tri soucasne nedostatky a jestli budou povinni mi vratit penize. Prodejcem je Alza. Ma s tim nekdo zkusenosti?Dekuji.Další informace |
Poradíte s problémem při reklamaci zboží?Reklamoval jsem zboží(u Alzy a v reklamaci je napsáno že jsem dodal jen hlavní věc k reklamaci) a 31. den jsem si došel pro peníze k obchodníkovi a ten mi dal peníze bez zbytečných řeč. Podepsal jsem papír s tím, že přebírám peníze, ale neřekl mim že chce vrátit zbylé příslušenství od toho zboží a tak jsem mu nic navíc nevrátil. A majitel a reklamující osoba jsou dvě odlišné osoby(nepodnikatelé). Může prodejce chtít toto příslušenství zpětně? i když mi dal dávno už peníze?Jedna se o baterii, ovladač a nabíjecí kabel cca 3 tisíce prodejní cenaPlvodní neotázkaMám jeden problém ohledně reklamace.Další informace |
Polepený notebook samolepkami a reklamaceMyslíte že bude problém když mam notebook polepený samolepkami a dám do do reklamace s něčím uvnitř.?Další informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Roztažení obuvi...Prosím poradíte mi někdo jak se dá roztáhnout kožená obuv?Jde o vojenskou obuv.Vysokou Panamu.Kdysy jsem si je koupil v Army shopu a chtěl bych je nosit do přírody.Stály spoustu peněz a nechci o ně přijít.Díky moc...Další informace |
|