• Reklamace skel - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace skel. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace skel

  • Reklamace Aliexpress Open dispute



    Další informace


    Jakým způsobem jde odstranit vteřinové lepidlo ze skel brýlí?!



    Další informace


    Co by se stalo,kdyby lidi hromadně nezaplatili státu daně?Jako zpusob reklamace špatně fungující vládě.



    Další informace


  • Ofuky skel



    Další informace


    Databáze rozměrů skel u aut



    Další informace


  • Chemická injektáž - reklamace



    Další informace


  • Reklamace - kdo plati naklady na dopravu



    Další informace


  • Oznámení o vyřízení reklamace



    Další informace


    Jak na reklamaci sluchátek Koss Porta Pro, mám-li zákaznický kód? Lze ji vyřídit na počkání?



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Proč není uznána reklamace, kdyz vypadne kaminek z hodinek nebo prstynku?

    Pokud je to způsobeno při běžném užívání, tak by reklamace měla být uznána

    Další informace


    Neuznaná reklamace, ač závada je stále.



    Další informace


    Je uznatelný důvod reklamace, když mi bota dře nohu do krve? Opatenka nepomáhá. Btw: A3 sport

    Boty jsou neposkozene, kupovane v srpnu, nevhodný dárek :(

    Další informace


  • Reklamace - šum LCD



    Další informace


    Reklamace - flash Patriot USB X-Porter



    Další informace


    OT -reklamace Tmobile



    Další informace


  • Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    REKLAMACE fotbalového míče



    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Jak se bude řešit reklamace příští rok?



    Další informace