Reklamace špatně provedené práce na vozidle - jak na to? - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace špatně provedené práce na vozidle - jak na to?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Co má v náplni práce ředitel Úřadu práce ?Další informace |
Můžu použít užší pneu na osobním vozidle, než je uvedeno ve velkém TP?Další informace |
Co se stane při přesažení 40denní lhůty na vyřízení reklamace produktu koupeného na Alza.cz na IČ (na firmu)?Další informace |
Neuznana reklamace QuelleDalší informace |
Neuznaná třetí reklamace u o2 - britexDalší informace |
Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu BritexDalší informace |
Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?Další informace |
Jaká je pravděpodobnost úspěchu reklamace iPhonu 7, má-li baterie malou výdrž a ve sluchátkách po přejetí látkou praská?Další informace |
Evolve Survivor - reklamaceDalší informace |
Dá se reklamovat myš, která tak trochu napůl nefunguje?Další informace |
2 Reklamace telefonuDalší informace |
Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji EliškaDalší informace |
Reklamace HDD - Jak probíhá?Další informace |
Dell Studio 1535 - reklamaceDalší informace |
DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamaceDalší informace |
Reklamace-jak reklamovat, pokud chybi u zbozi dil, jinak je zbozi v poradku?Koupeno 10/2011 krabice otevrena 24.12. ase zjistenim, ze dilek chybi. Nechteji mi uznat reklamaci, pry jsem si mela zbozi na prodejne zkontrolovat. Predem dekuji za Vase odpovedi.Doplňuji:Nechteji reklamaci uznat, co je to za spravedlnost? Kocarek za skoro 1400,-Kc a zklamana dcerka primo na Stedry vecer...Kocarek ted lezi v koute a neda se pouzit... Hruza.Nemaji kontrolovat soucastky uz ve skladu? Co kontaktovat primo vyrobce? Jeste jednou dekuji...Další informace |
Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.Další informace |
Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?Je pravda že prodejce má ze zákona právo k měsíční reklamaci výrobku a potom k tomu ještě lhůtu ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz?Doplňuji:brillant-Zajímá mě jestli má prodejce právo ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz po uplynutí od posouzení reklamace a schválení vrácení částky. O tom se nikde nepíše.Další informace |
Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?Další informace |
3 reklamace klávesnice u notebooku...Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?Další informace |
|