• Reklamace špatně provedené práce na vozidle - jak na to? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace špatně provedené práce na vozidle - jak na to?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace špatně provedené práce na vozidle - jak na to?

  • Co má v náplni práce ředitel Úřadu práce ?



    Další informace


  • Můžu použít užší pneu na osobním vozidle, než je uvedeno ve velkém TP?



    Další informace


    Co se stane při přesažení 40denní lhůty na vyřízení reklamace produktu koupeného na Alza.cz na IČ (na firmu)?



    Další informace


  • Neuznana reklamace Quelle



    Další informace


  • Neuznaná třetí reklamace u o2 - britex



    Další informace


    Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu Britex



    Další informace


    Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?



    Další informace


    Jaká je pravděpodobnost úspěchu reklamace iPhonu 7, má-li baterie malou výdrž a ve sluchátkách po přejetí látkou praská?



    Další informace


    Evolve Survivor - reklamace



    Další informace


    Dá se reklamovat myš, která tak trochu napůl nefunguje?



    Další informace


    2 Reklamace telefonu



    Další informace


  • Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

    Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji Eliška

    Další informace


  • Reklamace HDD - Jak probíhá?



    Další informace


    Dell Studio 1535 - reklamace



    Další informace


    DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamace



    Další informace


  • Reklamace-jak reklamovat, pokud chybi u zbozi dil, jinak je zbozi v poradku?Koupeno 10/2011 krabice otevrena 24.12. a

    se zjistenim, ze dilek chybi. Nechteji mi uznat reklamaci, pry jsem si mela zbozi na prodejne zkontrolovat. Predem dekuji za Vase odpovedi.Doplňuji:Nechteji reklamaci uznat, co je to za spravedlnost? Kocarek za skoro 1400,-Kc a zklamana dcerka primo na Stedry vecer...Kocarek ted lezi v koute a neda se pouzit... Hruza.Nemaji kontrolovat soucastky uz ve skladu? Co kontaktovat primo vyrobce? Jeste jednou dekuji...

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

    Je pravda že prodejce má ze zákona právo k měsíční reklamaci výrobku a potom k tomu ještě lhůtu ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz?Doplňuji:brillant-Zajímá mě jestli má prodejce právo ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz po uplynutí od posouzení reklamace a schválení vrácení částky. O tom se nikde nepíše.

    Další informace


    Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?



    Další informace


    3 reklamace klávesnice u notebooku...

    Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

    Další informace