• Reklamace, telefon - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace, telefon. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace, telefon

  • Reklamace



    Další informace


    Bylo nebezpecne mit telefon v ruce, kdyz jsem se koupala a telefon byl připojený k nabijecce?



    Další informace


  • Co se stane při přesažení 40denní lhůty na vyřízení reklamace produktu koupeného na Alza.cz na IČ (na firmu)?



    Další informace


  • Reklamace - vyrizena pozde



    Další informace


    Reklamace - podvod



    Další informace


    Alza - reklamace



    Další informace


  • Reklamace - okay



    Další informace


    Evolve Survivor - reklamace



    Další informace


    Euronics reklamace



    Další informace


    Ctvrta reklamace



    Další informace


    4x reklamace mobilu



    Další informace


  • Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?

    Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?

    Další informace


  • Reklamace NB



    Další informace


    Reklamace Ipod touch



    Další informace


    Reklamace HP notebooku



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


  • Reklamace - 30denní lhůta - poradíte?

    Dobrý den, počítá se 30-ti denní lhůta od data kdy jsem výrobek odeslal(3.8) nebo od data kdy obchodník produkt převzal(4.8).Děkuji :)

    Další informace


    Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutu

    lhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.Michaela

    Další informace


    Může prodejce odmítnout vzít do reklamace software u přístroje s rozbitým displejem?

    Chtěla jsem reklamovat telefon, který vůbec nešel zapnout a v prodejně mi jej odmítli vzít do reklamace. Musí žádost o reklamaci přijmout?

    Další informace


    Je možné odůvodnění reklamace zboží, když je na balení uvedena větší váha, než ve skutečnosti uvnitř je?

    Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále - domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč... Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že +- 5%, nepletu se?

    Další informace