• Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?

  • Reklamace telefonu



    Další informace


  • Neuznana reklamace Quelle



    Další informace


  • Reklamace telefonu bez faktury?



    Další informace


    Reklamace telefonu - vrácení peněz



    Další informace


    REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650



    Další informace


    Neuznana reklamace



    Další informace


    Jakou spotřebu má vlastně nabíječka mobilního telefonu ? Kolik Kč přibližně stojí jedno 0%-100% nabití telefonu ?



    Další informace


    Ctvrta reklamace



    Další informace


    Co znamena ROOT telefonu a ROM telefonu.



    Další informace


  • Mám právo na vrácení peněz ? (reklamace)

    Pokud uběhne 30 denní lhůta od převzetí zboží na reklamaci, ale zároveň předmětu není(nebude) uznána reklamace.

    Další informace


    Mohu při případné třetí reklamaci mobilu požadovat vrácení peněz?

    Reklamovala jsem telefon z důvodu blbnutí displeje, i paní na prodejně, která mi přebírala reklamaci, závadu viděla. V pátek mi byl vrácen telefon z reklamace s tím, že se tato závada technikovi neprojevila a pouze mi přehrál sofrware. Nyní po pár dnech mi displej začíná opět skákat, budu tedy uplatňovat další reklamaci. Pokud mi mobil opět vrátí s tím, že se závada neprojevila, mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz? Děkuji za odpověď. Reklamace mobilu a vrácení penězAno, v záručáku mám u 1.reklamace razítko a popis software.

    Další informace


  • V telefonu smazané sms z pc archívu zpět do telefonu



    Další informace


    Reklamace - šum LCD



    Další informace


    Reklamace - czc



    Další informace


    3. reklamace u DELLu



    Další informace


  • Reklamace ???

    Znám své práva při reklamaci, znám i povinnosti prodejce. Pokud jdu něco reklamovat má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Po této lhůtě jsem šla prodejny a požadovala její dořešení. Prodejce mi oznámil, že dodavatel to nestihl vyřídit, ať přijdu za týden. To jsem odmítla a požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To ovšem odmítl prodejce a odmítl mi i potvrdit, že tu reklamaci nestihl v dané lhůtě vyřídit. Co dál??? Jak dokážu, že to nestihl? Můžu zavolat policii a požadovat ať o tom udělají záznam? Jakou policii městskou nebo státní.Doplňuji:Očko děkuji za radu, ale jak na čoi dokážu, že jsem tam po té lhůtě byla? Pokud se ten obchodník chová tak nefér, tak pro něj jistě nebude problém tvrdit, že jsem tam vůbec nebyla.

    Další informace


    Reklamace - zase ty náušnice

    Už jsem sem jednou psala o náušnicích co vypadl kámen. Šla jsem je reklamovat, ač v reklamační řádu bylo psáno, že na vypadnutí kamene se záruka nevztahuje, nakonec mi náušnice vzaly do reklamace. Takže jsem zase měsíc bez náušnic! No a tak čekám až to bude měsíc, že tam zajdu. Co když mi řeknou, že náušnice ještě nepřišla? Anebo, že mi reklamace nebyla uznána????Prosím o radu, kdo tomu rozumí. Děkuji.Doplňuji:děkuji moc. :-)

    Další informace


    Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

    Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

    Další informace


    Jaké jsou zákonné důvody zamítnutí reklamace?

    Řeším jednu reklamaci na boty (Mustang). Boty jsou v záruce, praskla podrážka (podešev), krom toho se začala loupat i umělá kůže, z které jsou vyrobeny. V krámě to sepsali a následně zamítli s tím, že jsem boty nosil, i když měly závadu (boty fakt denně nekontroluji). Navíc jsem to loupání kůže neřešil, nějak zvlášť mi to nevadilo, ale když mi začalo téct do bot, tak to už bylo i na mě moc. A oni se teď točí na tom, že tam je víc závad, přitom spolu nijak nesouvisí a já to olupování kůže zkrátka neřešil. V podstatě by mi stačilo, kdyby mi vyměnili ty prasklé podešve. Prý je to tak dle občanského zákoníku. Přijde mi to, jako kdybych si koupil nové auto, loupal se na něm lak, to by mi nevadilo, následně se pos*al motor a v servise mi řekli, že to nemůžou uznat tu reklamaci motoru, že mám oloupaný lak. :-)Můžete mi někdo poradit, jak to tedy je? Díky.

    Další informace


    Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?



    Další informace