Reklamace TV - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace TV. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Neúspěšná reklamace obuviDalší informace |
Co by se stalo,kdyby lidi hromadně nezaplatili státu daně?Jako zpusob reklamace špatně fungující vládě.Další informace |
Reklamace auta z bazaruDalší informace |
Reklamace alkoholu ze supermaketuDalší informace |
Reklamace - zapujceni nahradniho zboziDalší informace |
Reklamace - nahrada nakladu - podnikateleDalší informace |
Pepco a reklamaceDalší informace |
Jak postupovat při zamítnutí reklamace?Další informace |
Neuznaná reklamace, ač závada je stále.Další informace |
Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji EliškaDalší informace |
Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.Další informace |
Je možná reklamace?Když se mi utrhne drát co jde ze sluchátek (3,5mm jack), je možná reklamace?Uznají reklamaci?Jde o sluchátka Razer Kraken Neon GreenDalší informace |
Reklamace Pomoc !Další informace |
Reklamace MacbookDalší informace |
Reklamace - zakladnaDalší informace |
Problém s tabletem-reklamaceDalší informace |
Duvody reklamaceDalší informace |
Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkemProvozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?Další informace |
Pokud dam nekomu lhutu na zodpovezeni dopisu 14 dni( ve veci reklamace, jsem ta poskozena ), tak mam pocitat tuto lhutulhutu pr. 10.1. odeslano, tedy 14 dni 24. 1. mam dostat odpoved? I se sobotami a nedelemi, vcetne onoho dne odeslani?Predem mnohokrate dekuji.Doplňuji:30 dni vcetne sobot a nedeli?Jde o to, ze hodlam reklamovat zbozi, ale nikdo se mi na urgence neozyva...Mnohokrate dekuji.MichaelaDalší informace |
Nepřišel mi notebook z reklamace do 30 dnů, na co mám nárok?Dnes je to 30. den od doby, kdy jsem dal na reklamaci můj notebook. Říkali, že se ozvou na mé telefonní číslo, až přijde, neozvali se ještě. Na co mám tedy od zítřka nárok?Další informace |
|