• REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚ - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚ. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚ

  • Oprava Felicia špatné startování - reklamace



    Další informace


  • Reklamace 2013 a 2014



    Další informace


  • Evolve Survivor - reklamace



    Další informace


    Euronics reklamace



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Pitomí Vietnamci...-Reklamace

    Tak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?Doplňuji:Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!

    Další informace


    Jak postupovat reklamace s zahraničním eshopem?

    Zdravím,koupil jsem si na jednom zahraničním eshopu triko. Triko dorazilo v příšerném stavu, vypadá naprosto jinak než na fotce, dá se to vůbec vrátit?

    Další informace


    Jak funguje reklamace bez udání důvodu...?

    Do kdy zboží můžu vrátit? Kdybych si koupil sluneční brýle z tohoto obchodu a href"http://www.adidasmania.cz/?gclidCPvdgrrRsLUCFY3LtAodemwAoQ" rel"nofollow" http://www.adidasmania.cz/ hellip /a A zjistil bych že se mi nelíbí nebo, že mi nesluší jak se to reklamuje? Platí se něco za reklamaci? A jde to u každého obchodu? DikyDoplňuji:Jo napsal jsem to špatně, ale ještě bych chtěl vědět jak je to s poštovným?

    Další informace


  • Reklamace Pomoc !



    Další informace


    Reklamace PC



    Další informace


    Reklamace Ipod touch



    Další informace


    Reklamace - zakladna



    Další informace


    Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)



    Další informace


  • Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    Neuznaná reklamace

    Máte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?

    Další informace


    Nepřišel mi notebook z reklamace do 30 dnů, na co mám nárok?

    Dnes je to 30. den od doby, kdy jsem dal na reklamaci můj notebook. Říkali, že se ozvou na mé telefonní číslo, až přijde, neozvali se ještě. Na co mám tedy od zítřka nárok?

    Další informace


    Doba na vyřízení reklamace



    Další informace


    Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?

    Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. Hanka

    Další informace


    Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?

    15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla - luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?

    Další informace


  • Měla by reklamace mít nějakou spojitost s reklamou?

    Obdoba slov čistě náhodná?

    Další informace