Reklamace vlastnoručně upraveného zboží - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace vlastnoručně upraveného zboží. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Pracka reklamaceDalší informace |
Plynový ohřívač vody a reklamace bateriíDalší informace |
Oprava poškozeného kabelu - vlastnoručněDalší informace |
Reklamace pouziteho zboziDalší informace |
Reklamace - vraceni penezDalší informace |
4 reklamace NOKIA 5530Další informace |
REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚJe možné reklamovat boty od vietnamců? Boty jsou nové,(dnes koupené)pouze vyzkoušené, v originální krabici s lístečkem od pokladny. Jedná se o unáhlenou koupi (prostě mi nesedí). Ráda bych vrácení peněz místo jiného zboží. Mám na to vůbec právo?Další informace |
Prodejce mě místo reklamace(mobilu) posílá do blízkého autor.servisu.Jak se proti tomu bránit?Nezbavuje se odpovědnosti?Zbavuje sa.Je to preňho lepšie. Ako predajca nemá žiadne reklamácie, má bezproblémový predaj.Reklamáciu môžte urobiť u predajcu, je povinný ju prevziať a poslať do autorizovaného servisu na preskúmanie, prípadne opravenie podľa záručných podmienok.Další informace |
Mám napsat reklamaci na Wish.com česky, nebo anglicky?Zdravím,chtěla jsem se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací na portálu wish.com. Našla jsem, kde zboží reklamovat, ale nevím, zda jim mám napsat česky, nebo anglicky. Máte někdo zkušenosti? Jde o zboží za pár korun, ale objednávala jsem ho kamarádce a přišlo poškozené (nejspíše vinou přepravy - tvrzené sklo na mobil) a chtěla by ho vyměnit.Díky za každou radu :)Další informace |
Mohu při případné třetí reklamaci mobilu požadovat vrácení peněz?Reklamovala jsem telefon z důvodu blbnutí displeje, i paní na prodejně, která mi přebírala reklamaci, závadu viděla. V pátek mi byl vrácen telefon z reklamace s tím, že se tato závada technikovi neprojevila a pouze mi přehrál sofrware. Nyní po pár dnech mi displej začíná opět skákat, budu tedy uplatňovat další reklamaci. Pokud mi mobil opět vrátí s tím, že se závada neprojevila, mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz? Děkuji za odpověď. Reklamace mobilu a vrácení penězAno, v záručáku mám u 1.reklamace razítko a popis software.Další informace |
Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamacePostupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.Další informace |
Jak v praxi probíhá reklamace bot, které člověk koupí v akci?Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?Další informace |
Jak postupovat když objednané zboží v inter.obchodě a zaplacené ,zboží nedošlo a telefon i mejlová adresa obchod nefungPostup při nedodání nezaplaceného zbožíDalší informace |
Reklamace - zakladnaDalší informace |
Jak probíhá reklamace při špatně platbě přes SMS?Dnes jsem posílal SMS do jedné služby místo toho mi však nazpátek přišlo, že služba je mimo provoz a že to mám reklamovat.Když to budu reklamovat tak jak se mi ty peníze vrátí?To mi to přičtou z5 na účet nebo to pošlou složenkou?Další informace |
Duvody reklamaceDalší informace |
Zakoupil jsem zbozi na inzerat nasledne jsem zaplatil na ucet, ale zbozi jsem neobdrzel. Mam podat trestni oznameni?Zakoupil jsem zbozi na inzerat, zbozi v hodnote 700 Kc jsem nasledne zaplatil na ucet, ale zbozi jsem neobdrzel. Prodavajici jiz nekomunikuje a nezveda telefony. Jedna se o podvod a co mam v teto situaci udelat, mam podat trestni oznameni? Dekuji za odpoved.Další informace |
Reklamace, jak převzít zboží zpět?Dobrý den, mám dotaz ohledně reklamace. Reklamovala jsem větší sekačku na trávu. Přijeli si pro ni.. Ale prej jak bude opravená, mám si přijet sama. Nemám ji jak odvést. Mám nárok podle zákona, aby mi ji dovezli, když je reklamace uznaná? Prej nejsem tak daleko, abych si nepřijela. Ale když nemám vozík, jak si mám přijet. A přece to není moje vina, že se pokazila A navíc jsem ji měla 14 dnů Na co mám tedy nárok. Přece nebudu platit za půjčení vozíku. : Jednou jsem dokonce četla, že mám nárok na proplacení cesty v případě reklamace. Poradí někdo? Předem moc děkuji za odpověď.Další informace |
Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkemProvozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?Další informace |
Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informaceDalší informace |
|