Reklamace vysavače bez paragonu - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace vysavače bez paragonu. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?Další informace |
Oprava Felicia špatné startování - reklamaceDalší informace |
Motorek kolecka robotickeho vysavaceDalší informace |
Hliníkové trubky k vysavači- nevíte někdo,které vysavače jsou vybaveny hliníkovou sací trubkou?Další informace |
Reklamace - kdo plati naklady na dopravuDalší informace |
Neopravnena reklamace botDalší informace |
Euronics reklamaceDalší informace |
Ctvrta reklamaceDalší informace |
REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚJe možné reklamovat boty od vietnamců? Boty jsou nové,(dnes koupené)pouze vyzkoušené, v originální krabici s lístečkem od pokladny. Jedná se o unáhlenou koupi (prostě mi nesedí). Ráda bych vrácení peněz místo jiného zboží. Mám na to vůbec právo?Další informace |
Prodejce mě místo reklamace(mobilu) posílá do blízkého autor.servisu.Jak se proti tomu bránit?Nezbavuje se odpovědnosti?Zbavuje sa.Je to preňho lepšie. Ako predajca nemá žiadne reklamácie, má bezproblémový predaj.Reklamáciu môžte urobiť u predajcu, je povinný ju prevziať a poslať do autorizovaného servisu na preskúmanie, prípadne opravenie podľa záručných podmienok.Další informace |
Mám nárok na vrácení peněz, když nebyla sepsána reklamace a sedací souprava byla odvezena a opravena?Měla jsem roztržený úložný prostor. Nahlásila jsem to hned, ale odvážela jsem si ji sama. Můžou mi říct, že jsem si to udělala sama?Další informace |
Jak funguje reklamace bez udání důvodu...?Do kdy zboží můžu vrátit? Kdybych si koupil sluneční brýle z tohoto obchodu a href"http://www.adidasmania.cz/?gclidCPvdgrrRsLUCFY3LtAodemwAoQ" rel"nofollow" http://www.adidasmania.cz/ hellip /a A zjistil bych že se mi nelíbí nebo, že mi nesluší jak se to reklamuje? Platí se něco za reklamaci? A jde to u každého obchodu? DikyDoplňuji:Jo napsal jsem to špatně, ale ještě bych chtěl vědět jak je to s poštovným?Další informace |
Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkemProvozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?Další informace |
Poradíte s problémem při reklamaci zboží?Reklamoval jsem zboží(u Alzy a v reklamaci je napsáno že jsem dodal jen hlavní věc k reklamaci) a 31. den jsem si došel pro peníze k obchodníkovi a ten mi dal peníze bez zbytečných řeč. Podepsal jsem papír s tím, že přebírám peníze, ale neřekl mim že chce vrátit zbylé příslušenství od toho zboží a tak jsem mu nic navíc nevrátil. A majitel a reklamující osoba jsou dvě odlišné osoby(nepodnikatelé). Může prodejce chtít toto příslušenství zpětně? i když mi dal dávno už peníze?Jedna se o baterii, ovladač a nabíjecí kabel cca 3 tisíce prodejní cenaPlvodní neotázkaMám jeden problém ohledně reklamace.Další informace |
Polepený notebook samolepkami a reklamaceMyslíte že bude problém když mam notebook polepený samolepkami a dám do do reklamace s něčím uvnitř.?Další informace |
Neuznaná reklamaceMáte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?Další informace |
Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informaceDalší informace |
Mam nárok vrátit snubni prsteny jako par, když je na paragonu pouze jedna castka?Dobry vecer, chtela bych odstoupit od kupni smlouvy, mam treti stejnou vadu na snubnim prstenu. Mam pravo vratit cely par, kdyz mam na uctence pouze jednu cenu? Bojim se, ze pokud mi vezmou pouze jeden tak si mohou vymyslet cenu jakou chteji a za druhe co budem delat s tim druhym? Predem moc moc dekuji za kazdou radu.Další informace |
Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?Další informace |
30denní lhůta reklamaceDalší informace |
|