• Sluchátka Razer - neuznana reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Sluchátka Razer - neuznana reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Sluchátka Razer - neuznana reklamace

  • REKLAMACE VODAFONE



    Další informace


    Baterie lumia reklamace



    Další informace


    4x reklamace mobilu



    Další informace


  • Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?

    Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´

    Další informace


    Neuznaná reklamace, ač závada je stále.



    Další informace


    Musí být reklamace zboží uplatněna neprodleně po projevení vady?

    Jedná se pouze o doporučení, nebo je ze zákona nutné vadu nahlásit ihned? Dnes mi byla zamítnuta reklamace s odůvodněním, že jsem reklamaci odložil a nereklamoval jsem zboží již při prvních známkách vady. Najdu oporu v zákoně? Jedná se o zboží v ceně 5000 kč/ks, a proto mám potřebu to řešit. Děkuji za každou odpověď.

    Další informace


    Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?

    Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.

    Další informace


  • Sluchátka Razer - neuznana reklamace



    Další informace


    Sluchátka - Když zapojím k notebooku sluchátka, tak hraje zvuk zároveň do sluchátek i z repráků



    Další informace


    Reklamace - flash Patriot USB X-Porter



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


    Laserova myska habu razer od Micrososftu



    Další informace


    Jak probíhá reklamace při špatně platbě přes SMS?

    Dnes jsem posílal SMS do jedné služby místo toho mi však nazpátek přišlo, že služba je mimo provoz a že to mám reklamovat.Když to budu reklamovat tak jak se mi ty peníze vrátí?To mi to přičtou z5 na účet nebo to pošlou složenkou?

    Další informace


  • Reklamace - 30denní lhůta - poradíte?

    Dobrý den, počítá se 30-ti denní lhůta od data kdy jsem výrobek odeslal(3.8) nebo od data kdy obchodník produkt převzal(4.8).Děkuji :)

    Další informace


    Neuznaná reklamace

    Máte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?

    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

    Je pravda že prodejce má ze zákona právo k měsíční reklamaci výrobku a potom k tomu ještě lhůtu ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz?Doplňuji:brillant-Zajímá mě jestli má prodejce právo ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz po uplynutí od posouzení reklamace a schválení vrácení částky. O tom se nikde nepíše.

    Další informace


    Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?

    Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. Hanka

    Další informace


    3 reklamace a pak prachy sem....

    Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....

    Další informace


  • Je šance reklamovat knihu do měsíce od koupě z důvodu špatného vazbování?

    Prosím, prosím moc o radu. Někdy v polovině prosince, jsem v knihkupectví Luxor koupila knihu. Teď během jejího čtení jsem přišla na to, že má kniha špatně navazbované listy. Je ještě nějaká šance jak knihu vyměnit? Někde jsem četla, že ze zákona je lhůta pro reklamaci 30 dní. Máte s tím někdo zkušenosti?PS: knihkupectví jsem již kontaktovala, žádná odezva se nedostavila

    Další informace