• Telefon na ND vs reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Telefon na ND vs reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Telefon na ND vs reklamace

  • Neúspěšná reklamace obuvi



    Další informace


  • Prodej motorky vs reklamace vady



    Další informace


  • Reklamace - nahrada nakladu - podnikatele



    Další informace


  • Reklamace Smartphone



    Další informace


    REKLAMACE VODAFONE



    Další informace


    Oznámení o vyřízení reklamace



    Další informace


    Ctvrta reklamace



    Další informace


    4 reklamace jak odstoupit od smlouvy



    Další informace


  • Reklamace - účtenka

    Ahoj, chtěl bych reklamovat notebook, ale už nemám fakturu. Ale protože už jsem ho už jednou reklamoval, mám záznam o přijetí k reklamaci z minule. Bude to stačit?Doplňuji:Předpokládám, že to platí i v případě zakoupení přes internet. Nebo ne?

    Další informace


    Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?

    Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´

    Další informace


    Mám právo na vrácení peněz ? (reklamace)

    Pokud uběhne 30 denní lhůta od převzetí zboží na reklamaci, ale zároveň předmětu není(nebude) uznána reklamace.

    Další informace


    Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?

    Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.

    Další informace


  • Reklamace - zakladna



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


    Koupě notebooku v UK - reklamace a vhodné parametry notebooku



    Další informace


    Externí disk - reklamace



    Další informace


  • Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

    Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

    Další informace


    Může prodejce odmítnout vzít do reklamace software u přístroje s rozbitým displejem?

    Chtěla jsem reklamovat telefon, který vůbec nešel zapnout a v prodejně mi jej odmítli vzít do reklamace. Musí žádost o reklamaci přijmout?

    Další informace


    Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?



    Další informace


  • Je šance reklamovat knihu do měsíce od koupě z důvodu špatného vazbování?

    Prosím, prosím moc o radu. Někdy v polovině prosince, jsem v knihkupectví Luxor koupila knihu. Teď během jejího čtení jsem přišla na to, že má kniha špatně navazbované listy. Je ještě nějaká šance jak knihu vyměnit? Někde jsem četla, že ze zákona je lhůta pro reklamaci 30 dní. Máte s tím někdo zkušenosti?PS: knihkupectví jsem již kontaktovala, žádná odezva se nedostavila

    Další informace