• Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2. - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2.. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Umí učitelé učit matematiku? Podle průzkumu jen 30 % učitelů ZŠ umí vysvětlit dělení zlomků typu 1 a 3/4 : 1/2.

  • Otázka na dělení čajů



    Další informace


    Kolikrát,podle vašeho názoru,byla vložena odpověď typu To už tu bylo a byl vložen odkaz místo odpovědi?!



    Další informace


    Kdo vymyslel písemné sčítání, odčítání, násobení a dělení?



    Další informace


    Co si myslíte o platech učitelů?



    Další informace


    Cena předvolebních průzkumů



    Další informace


  • Kolik z vas je tu pedagogu,ucitelu?

    Pripadam si tu nejak vedle?Klidne jsem muzou dat slohove prace a muzeme je opravovat.Ceho je moc uz je prilis-zlate prazdniny.Snad ti studujici,maji rodice ci sourozence na jejich otazky.

    Další informace


    Kdo je autorem citátu : Kdo umí umí, kdo neumí učí?

    Domnívám se, že jde o upravenou verzi slov G. B. Shawa, jehož slova znám.. Kdo to umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Stejně Murphy uváděl různá rčení atd., která e týkají chybovosti či selhání člověka. Tato slova jsem neznala - a href"http://citaty.net/murphyho-zakony/" rel"nofollow" http://citaty.net/ hellip /a .„Kdo něco umí, ten to dělá. Kdo to neumí, ten to učí. Kdo to neumí učit, ten to řídí.“Doplňuji:Zajímalo mě, kdy G. B. Shaw slova uvedl. Našla jsem v anglickém zdroji. a href"http://www.phrases.org.uk/meanings/176500.html" rel"nofollow" http://www.phrases.org.uk/ hellip /a Kdo může, dělá ten, kdo nemůže, učí:Jde o kritiku učitelské profese. Slova G. B. Shawa souvisejí s jeho filozofickou hrou Člověk a Nadčlověk z r. 1903. Píše o zrození nadčlověka, který by měl takové charakterové vlastnosti, jež jsou důležité pro budoucnost světa Špatný výběr jedince (jakéhosi učitele) může mít vliv na celou společnost..Není jasné, zda jeho slova byla upravena později podle písně Boba Dylana - jen zparchantělej nás učí .Vysvětlení poskytne další S. citát: Mozek blbce (blázna) přetaví filosofii v slabomyslnost, vědu v pověru a umění v puntičkářství. Dá se to pochopit. „Průměrný učitel vypráví. Dobrý učitel vysvětluje. Výborný učitel ukazuje. Nejlepší učitel inspiruje (Ch. F. Browne)Různé citáty o učitelích - kladné i záporné - svědčí o zkušenostech s učiteli.

    Další informace


  • Překrývání (dělení) videa



    Další informace


    Jak sjednotit videa které Fraps dělí na více souborů???

    AhojteMám problém. Při natáčení se mi každých 6 minut jakoby zastaví, ale natáčí to dál, ale už je to jiná složka.. 30 minutové video je rozděleno do 5 souborů a já to chci to mít jen v 1 jak na to ? Dík

    Další informace


  • Jde o zanedbání lékařské péče ze strany učitelů?

    Dobrý večer, byli jsme v září (15.-24.) na kurzu v Chorvatsku se školou. 21.9. jsem si tam ze skoku podvrtl pravé hlezno, na které jsem poté absolutně nemohl došlápnout. Den před tímto úrazem si kamarádka také podvrtla kotník. I přes naše zřejmě oteklé nohy, modřiny a neschopnost chodit, nás učitelé neodvezli do nemocnice a jediné, co nám poskytli bylo namazání Ibalginem a zavázání obvazem. Po příjezdu zpět domů jsme si zašli na úrazovou ambulanci, kde kamarádce z RTG snímků zjistili natržené vazy a mně zlomeninu hlezenní kosti. Bolesti kotníku se mi táhnou až doteď a před třemi dny ortoped z MR snímků zjistil, že část hlezenní kosti mám mrtvou a jsem objednán na operaci (artroskopie a návrty chrupavky). Šlo ze strany učitelů o zanedbání lékařské péče? Jelikož jsme na kurz byli pojištění do zahraničí. Měl bych to nějak dále řešit s vedením školy?

    Další informace


  • Převod zlomku na celé číslo

    3 celé a 4/5 ( čtyři petiny) jsem převedla na 380 cm ( je to správně? )

    Další informace


    Který z těchto čtyř typů uživatelů je podle vás nejhorší?

    1. typ uživatelů - Trollové, kteří pokládají otázky impulzivně a baví se tím. Nemusí být ale agresivní nebo sprostí.2. typ uživatelů - Agresivní nebo dvojsmyslní uživatelé3. typ uživatelů - Uživatelé, co se snaží nahnat co nejvíce bodů, ale nejdou přes mrtvoly a mají své hranice4. typ uživatelů - Palcoví a hvězdičkoví lakomcipoznámka: Nemluvím k nikomu konkrétnímu uživateli této stránky, ale tuto otázku myslím obecně a položením této otázky se snažím na nikoho neútočit.

    Další informace


    Jak vypočítat příklad níže na odčítání zlomků?

    AhojJak vypočítat tenhle příklad: dvě desetiny- pět dvanáctin+ šest osmin? (Omlouvám se, nevím jak jinak to napsat). To nejde, ne?-upraveno:Děkuji, vyjde tedy čtyřicet dva čtyřicetin? Moc se v tom nevyznám :/

    Další informace


    Deleni na dve desetinna mista:

    Dobry den,jeste jednou se Vas chci zeptat jak se dela a jak se vypocita napr. priklad 524:73 ,ale na desetinna mista .Prosim poradite mi postup a jak co mam udelat predem Dekuji za odpoved...

    Další informace


  • Jak oklamat učitele?

    kam nejlépe schovat tahák?

    Další informace


  • Překlad z ČJ do NJ : Nemám žádný oblíbený předmět (ve škole). Dříve mě bavily jazyky. Nemám ráda matematiku a chemii.

    pokračování: Žádný předmět mě nebaví.

    Další informace


    Jednotka plošné hustoty náboje a elektrické indukce je podle internetu stejná, jak si to mám vysvětlit?

    Plošná hustota náboje se značí sigma a má jednotky Coulomb na metr čtvereční.Elektrická indukce se značí D a má jednotky Coulomb na metr čtvereční. Je to totéž? Nebo proč jsou jednotky stejné??

    Další informace


    Jak vypočítat procenta ze zlomku?

    Dobrý den! Prosím o radu jak vypočtu procenta z daného zlomku? Př. Kolik je 20% z 5/7 (pěti-sedmin). Děkuji za všechny odpovědi. :)

    Další informace


    Jak se mám naučit matematiku?? kdyz mam samy 5 ??

    Povezte mi..jak se to mam naucit dekuji

    Další informace


    Dělení dvou a více ciferných čísel - jak vysvětlit?

    Mám mladšího brášku a tomu začla dělat problém matematika, dělení dvojmístných čísel chápal dobře (příklady např. 64:8), ale už berou víceciferná čísla dělená jednociferným dělitelem (např. 255:5) a z hlavy to počítat neumí.S bráškou nebydlím (a je dost daleko na to, abych mu to došla vysvětlit) a mamka s přítelem matiku také nikdy moc nechápali. Snažila jsem se to mamce vysvětlit, ale vůbec nevěděla o čem je řeč, asi jsem to vysvětlovala moc složitě.Tak vás žádám o radu, jak byste to vysvětlili co nejjednodušeji Vy? Odkazy mi teď moc nepomůžou, i to je složitě.. :-(Doplňuji:Děkuji všem za odpovědi! :-)

    Další informace