• Vrácení zboží do kamenné prodejny? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Vrácení zboží do kamenné prodejny?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Vrácení zboží do kamenné prodejny?

  • Jak to vlastně dělali, že kamenné zdi byly rovné z obou stran?



    Další informace


    Dobírka - vracení peněz



    Další informace


    Aplikace- vracení peněz



    Další informace


  • Kamenné základy - zpevnění, spáry, atd



    Další informace


  • Vraceni zbozi do 14 dnu - HM Albert



    Další informace


  • Sluchátka - vrácení do kamenné prodejny



    Další informace


  • Vrácení zboží v kamenném obchodě, které objednali přes internet.

    Mám objednána dvě dvd v kamenné prodejně hudebnin. Hudebniny je objednaly přes internet u svého dodavatele. Bylo mi slíbeno, že budou do určitého data, jenže se to bohužel spozdí o týden, protože v hudebninách nevěděli nebo mě záměrně neinformovali o tom, že dodavatel má dovolenou. Ten pro koho ta dvd kupuji, už je nechce z důvodu přeposlání do zahraničí atd. Zajímá mě, jestli bude problém uhradit peníze za dopravu zboží zpět do internetového obchodu hned jak přijdou dvd do kamenné prodejny, když už dvd kupovat nechci.Doplňuji:Jen doplním, že smlouva nebyla žádná, pouze si na mě vzali tel. číslo pro kontaktování, až přijde zboží. Asi jsem špatně popsal to s tím spožděním. Mělo to přijít minulý pátek a tuším, že ten den mi dali o zpoždění vědět. Říkali, že to přijde po neděli. Včera jsem se byl v obchodě zeptat, jestli už to tam nemají a řekli, že dvd dorazí tento pátek. Psal jsem to známému, pro kterého to kupuji a dnes mi odepsal, že to pravděpodobně už chtít nebude. Ps.: díky za odpovědi.

    Další informace


    Vrácení zboží objednané přes internet a vyzvednuté na prodejně?

    Na Alza.cz píšou, že zboží zakoupené přes internet je možné dle zákona do 14 dnů bez udání důvodů vrátit, ale já teď nevím, jestli to platí pouze na to, když si zboží objednám přes internet a přiveze mi jej kurýr a nebo i na to, když si zboží objednám na internetu a posléze vyzvednu osobně na prodejně.Jak to je, nevíte někdo?

    Další informace


    Vrací poštovné polské eshopy při vrácení zboží?

    Koupil jsem zboží na polském eshopu a chci ho vrátit. Má polský obchodník povinnost vrátit poštovné tak, jako to mají eshopy u nás?Doplňuji:Tak jsem nakonec našel odpověď. I když jste oba vedle. Ale i tak díky za snahu. a href"http://www.evropskyspotrebitel.cz/nakupy-online/caste-otazky-nakup-na-internetu-27574" rel"nofollow" http://www.evropskyspotrebitel .cz/ hellip /a Vrátí mi e-shop při odstoupení od smlouvy i poštovné, které jsem zaplatil za dopravu výrobku od obchodníka ke mně?Ano. Dle rozhodnutí Soudního dvora EU je e-shop povinen vrátit poštovné zaplacené za dopravu výrobku k zákazníkovi. A co se týká českých eshopů, ti mají rovněž povinnost vracet zákazníkům poštovné. Zákazníkovi se nevrací pouze poštovné za odeslání zpět k obchodníkovi.

    Další informace


  • vrácení zboží po měsíci do czc.



    Další informace


    Excel vrácení adresy dle čísla



    Další informace


  • Vrácení zboží- jak na šmejdy z ciziny?

    Dobrý den, známá mě poprosila o radu. 12.8.2015 ji z neznámého čísla volala nějaká paní s tím, že něco nabízí. Známá jen poslouchala. Po chvilce ji paní požádala o sdělení adresy, že jí bude zdarma doručeno to a to. Včera jí došly kalhotky s tím, že má zaplatit. Je u toho i složenka. Nic si neobjednávala, ale stejně jí něco pošlou. A hlavně nic od nich nechce. Vím, že to je její hloupost, ale co teď s tím? Reklamace je tuším max 14dnů, ale datum hovoru a následného odeslání zásilky je 12.8.15 a došlo to 1.9.15 Při převzetí nic nepodepisovala. Bylo to ve schránce. Bylo to poslané z Nizozemska. jak se má proti tomu bránit? Jestli to stačí poslat zpět doporučeně nebo to ignorovat. Kdosi mi říkal, že i takzvaně po telefonu se dá uzavřít kupní smlouva. Můžete mi někdo poradit? Děkuji.

    Další informace


    Reklamace-jak reklamovat, pokud chybi u zbozi dil, jinak je zbozi v poradku?Koupeno 10/2011 krabice otevrena 24.12. a

    se zjistenim, ze dilek chybi. Nechteji mi uznat reklamaci, pry jsem si mela zbozi na prodejne zkontrolovat. Predem dekuji za Vase odpovedi.Doplňuji:Nechteji reklamaci uznat, co je to za spravedlnost? Kocarek za skoro 1400,-Kc a zklamana dcerka primo na Stedry vecer...Kocarek ted lezi v koute a neda se pouzit... Hruza.Nemaji kontrolovat soucastky uz ve skladu? Co kontaktovat primo vyrobce? Jeste jednou dekuji...

    Další informace


  • Najdou se i u nás kamenné koule?

    Četla jsem, že tyto záhadné koule jsou ve velkém počtu na Kostarice. Jaký je původ těchto koulí?

    Další informace


  • Kolo z prodejny nebo z e-shopu



    Další informace


  • Jak se anglicky řekne asistentka prodejny ? Shop asistant je prodavač. Mám na mysli spíš manažárku, zástupkyni vedoucí

    zástupce ředitele - deputy headmasterzástupce ředitele - assistant managerzástupce ředitele - subrectorTak že by to prostřední? .)

    Další informace


  • Daně a jejich vrácení

    Jak docílím toho, aby mi za celý rok, kdy se vracejí nějaké přeplatky z dani, abych ji měl co největší??? Každý rok většinou dostávám přeplatek ve výší 6-8tisíc, podle čeho se to posuzuje? Jsem bezdětný, zaměstnaný na hlavní pracovní poměr, chodím darovat krev, nemocný jsem byl za rok jednom jednou asi týden...

    Další informace


    CO SE VYRÁBĚLO ve st.době kamenné(paleolit) z úlomků pěstního klínu?

    Hroty šípů, šperky...Více viz učebnice!P.S: Dú?

    Další informace


  • Ukončení nopové folie na kamenné žulové podezdívce



    Další informace


    Jaké pravomoci má vedoucí prodejny?

    Asi takové které mu udělí majitel prodejny + ze zákona - řešit reklamace .Úkolem vedoucího prodejny je dohlížet na kompletní provoz prodejny a prodej, obrat a rentabilitu obchodu. Stará se o dodržování předepsaných postupů a pravidel pro chod obchodu. Zodpovídá za uzávěrky a inventury zboží, vede a motivuje personál, pečuje o obchodní, organizační a personální procesy. Zodpovídá za vystavené zboží a zákaznický servis.

    Další informace