Prodejce (e-shop) odmítá převzít reklamaci zaslanou poštou, jak postupovat? Prodejce elektro a úklid WC, koupelny, šatny, kuchyně Prodejce mi odmítl dodat již zaslané zboží Prodejce mi tvrdi, ze u auta o ktere mam zajem byla ekodan jiz jednou zaplacena a TUDIZ JI UZ NEMUSIM PLATIT ? Prodejce mne vyslal na pobočku, která neexistuje - je možná náhrada? Prodejce mě místo reklamace(mobilu) posílá do blízkého autor.servisu.Jak se proti tomu bránit?Nezbavuje se odpovědnosti? Prodejce nechce vrátit peníze za nevyhovující zboží, nutí mne vybrat zboží jiné v téže hodnotě. Má na to právo? Prodejce nezaplatil. Prodejce si objednal 370 ks mýdel. Bylo mu dodáno 55 sad po 6 a 8 kusech. Kolik je sad po 6 a kolik po 8? Prodejce, obchodní zástupce |
|