3. reklamace u DELLu - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: 3. reklamace u DELLu. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Neúspěšná reklamace obuviDalší informace |
Reklamace auta autobazaruDalší informace |
Reklamace 2013 a 2014Další informace |
Pepco a reklamaceDalší informace |
Reklamace Nokia 6220c - Prodejna Nokia SpaceDalší informace |
4 reklamace jak odstoupit od smlouvyDalší informace |
Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?Další informace |
Mám 1,5roku staré horské kolo. Praskl mi řetěz a prodejce mi sdělil,že NA ŘETĚZ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE! Je to pravda?Chce po mně 200,-Kč za řetěz a 50,-Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to garážový prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí...Doplňuji:Pro jmhad : máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal argumentovat prošoupanými podrážkami na botách - že je taky nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek. Otázka, jestli to bude jinde lepší...Další informace |
Jak v praxi probíhá reklamace bot, které člověk koupí v akci?Pokud dejme stály boty 1500 Kč v akci a byly zakoupeny zákazníkem, ovšem v záruční době došlo k poškození, tak lze vyměnit boty, i když třeba momentálně stojí 2000 Kč? Nebo zákazník musí doplácet 500 Kč? Jak to funguje prosím?Další informace |
Byla vám při koupi výrobku nabídnuta rychlá reklamace za stovku?Stalo se mi dneska v Datartu.Kupovala jsem tam elektrický zastřihovač vlasů, cena - něco kolem třinácti set. U pokladny mi nabídli , že když si k prodejní ceně připlatím ještě 99,- Kč budu ve výhodě , pokud bych potřebovala výrobek reklamovat. Jakmile bude mít poruchu, okamžitě(!) mi ho vymění.Ohradila jsem se, že v případě reklamace mám přece účtenku a záruku, a oni mi jsou povinni výrobek vyměnit tak jako tak. To prý ano, ale může to trvat... Pobaveně jsem se zeptala, jestli to nabízejí i u výrobků, které stojí třeba stovku (např. kabel k nabíječce na telefon). Prý ano! U všech.Setkali jste se už s podobnou nabídkou ?Další informace |
Budu něco platit za uskladnění reklamovaného zboží u Alzy?Zdravím, chci se zeptat, zda budu platit neco za uskladnění reklamovaného zboží. Zboží na reklamaci jsem předal 18. 7., zpráva, že reklamace byla vyřízena, mně přišla 3. 8. a mam v plánu si to vyzvednout až 26. 8. Dřív mi to bohužel nevychází. Tak se vás chci zeptat, zda budu platit a kolik asi. Protože mě teď vystrašili známí. Budu rád za info.Další informace |
Reklamace Notebooku ASUS F3TDalší informace |
Reklamace HarddiskuDalší informace |
Reklamace ADATy SH93Další informace |
OT -reklamace TmobileDalší informace |
DVD LG4163 B to bude zajímavá reklamaceDalší informace |
REKLAMACE fotbalového míčeDalší informace |
Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).Další informace |
Odmítnutí reklamaceDalší informace |
Je šance reklamovat knihu do měsíce od koupě z důvodu špatného vazbování?Prosím, prosím moc o radu. Někdy v polovině prosince, jsem v knihkupectví Luxor koupila knihu. Teď během jejího čtení jsem přišla na to, že má kniha špatně navazbované listy. Je ještě nějaká šance jak knihu vyměnit? Někde jsem četla, že ze zákona je lhůta pro reklamaci 30 dní. Máte s tím někdo zkušenosti?PS: knihkupectví jsem již kontaktovala, žádná odezva se nedostavilaDalší informace |
|