• Cartridge- podivnédoplnění u prodejce - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Cartridge- podivnédoplnění u prodejce. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Cartridge- podivnédoplnění u prodejce

  • Podivné zvuky v bytě



    Další informace


  • Reklamace u prodejce nebo v číně?



    Další informace


    Kapacita cartridge ...



    Další informace


  • Pokud prodejce přijímá pouze Maestro platební karty, lze použít i MasterCard?

    Musíte se orientovat tím, co je napsané u prodejce. . -!Maestro představuje platební kartu společnosti Mastercard.Je použitelná k platbám ve všech obchodech označených logem Maestro, které jsou vybavené elektronickým platebním terminálem. Slouží také k výběrům hotovosti v bankomatech nebo u pokladen vybraných supermarketů MasterCardEmbosovaná platební karta použitelná pro výběr hotovosti v bankomatech a platbu ve všech obchodech označených logem MasterCard. Ve většině případů má mezinárodní platnost. a href"http://www.mastercard.sk/osobne-karty/maestro.html" rel"nofollow" http://www.mastercard.sk/ hellip /a

    Další informace


  • Prodejce (e-shop) odmítá převzít reklamaci zaslanou poštou, jak postupovat?

    Potřebuji poradit prosím. Před 2 roky jsme kupovali v e-shopu CDR-shop vysavač ETA, 4.1.2013 mu končí dvouletá záruka, ovšem těsně před vánocemi se porouchal a přestal zničehonic vysávat. Volal jsem na obchod a tam mi řekli ať vysavač přinesu do jakéhokoli autorizovaného servisu ETA , což jsem zkoušel ale vysavač mi nikde nepřijali, většinou z toho důvodu, že oni mi vysavač neprodali a že mám záruku uplatnit u prodejce. Nakonec jsem vysavač po telefonické domluvě poslal prodejci na jeho adresu, ovšem posílal jsem ho 31.12. s tím, že balík bude doručen do ruky 2.1. a záruka končí 4.1. Problém je v tom, že prodejce odmítl balík převzít a nechal si jej na 14 dní uložit na poště. Vztahuje se nějak datum doručení či převzetí zásilky na záruku nebo platí datum mého odeslání či datum prvního doručení a to, že si prodejce balík nepřevzal je jeho chyba? jak postupovat? Na koho se případně obrátit? Protože podle přístupu prodejce tuším, že to bude problém a reklamaci se mi pokusí neuznat nebo prostě jinak to protahovat. Děkuji za jakékoli rady

    Další informace


    Když prodejce napíše Nášivka bez lemu, můžou se pak ty její okraje začít párat?

    Zatím jsem totiž měla nášivky nejspíše s lemem. (nevěděla jsem, že dělají i bez)A teď si chci pořídit další a píšou bez lemu. Tak nevím zda to mám koupit, ještě jsem to asi neviděla.

    Další informace


    Jak funguje Zásilkovna/Geis Point/atd. pro prodejce?

    Když nějaký e-shop využívá Zásilkovny (nebo podobných služeb), jak se zboží dostane od prodejce na pobočku? Musí ho prodejce sám dovést, nebo se i o to Zásilkovna postará?

    Další informace


  • je možné naplnit cartridge 3 barevnými inkousty?



    Další informace


    canon pixma mp150 nebere cartridge



    Další informace


    blikaniobrazovky a podivne utvary



    Další informace


    Podivné praskání v počítači



    Další informace


    Podivné chování ICQ



    Další informace


    Plnění cartridge - pořadí barev



    Další informace


    Kolik stran A4 plně popsaných vytiskne 18ml cartridge?



    Další informace


    Canon PIXMA iP 1300 netiskne po výměně cartridge



    Další informace


  • Zboží zakoupené přes internet bylo na záruční opravu odesláno poštou musí mi ho prodejce i poštou vrátit Děkuji

    Koupil jsem na internetu webkameru která po hodině odešla.Poslal jsem ji na reklamaci na svých stránkách má prodejce napsáno vyřízeno a reklamace neuznána.Je to už víc než 40 dní zboží nemám ani opravené ani pokažené můžu žádat výmenu či vrácení peněz.Děkuji

    Další informace


    Mám právo požadovat vrácení peněz od prodejce po třetí stejné reklamaci obuvi?

    Dobrý den, loni circa v dubnu jsem si koupil boty v jednom malém skateshopu v brněnské Galerii Vaňkovka. Boty stály bezmála 2 tisíce a tak jsem čekal kvalitu a když tu ne, tak alespoň služby. Bohužel po 3 měsících používání se začaly rozlepovat na pravé botě (u paty, takže tam, kde se podrážka nijak neohýbá). Na vyřízení první reklamace jsem čekal více než 30dní (už to byl asi podnět k odstoupení od smlouvy) a při vyzvednutí mi přišlo, že prodejce na reklamaci zapomněl a boty snad slepil vzadu ve skladu. No po 2 měsících přišla stejná závada s tím, že jsem požadoval výměnu obuvi. Opět po měsíci čekáni mi boty jen slepili , takže jsem čekal, kdy to znovu přijde. Včera jsem tedy nesl na prodejnu boty po třetí se stejnou závadou, kde jsem se čtvrt hodiny dohadoval s prodejcem, že mám právo na vrácení peněz. On mi tvrdil, že musí poslat boty na posouzení reklamace. Mám tedy právo na okamžité vrácení peněz od prodejce nebo má prodejce právo ještě poslat boty na posouzení (potřeboval bych přesné paragrafy a odstavce, abych případně mohl argumentovat)? Pokud by mi boty znovu jen opravili, jak mohu požadovat dostoupení od kupní smlouvy ?Děkuji.

    Další informace


    Má prodejce právo na 2 měsíční lhůtu pro vyřízení reklamace a vrácení peněz?

    Je pravda že prodejce má ze zákona právo k měsíční reklamaci výrobku a potom k tomu ještě lhůtu ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz?Doplňuji:brillant-Zajímá mě jestli má prodejce právo ze zákona na další měsíc pro vrácení peněz po uplynutí od posouzení reklamace a schválení vrácení částky. O tom se nikde nepíše.

    Další informace


    Má prodejce povinnost prodat za cenu uvedenou u / na zboží?

    Nejde mi o to, jaká cena je platná - vím, že je to ta u nebo na zboží. Jde mi o to, jestli existuje povinnost prodávajícího za tuto cenu prodat nebo jestli může říct, že pokud nechci za cenu jinou, tak neprodá. Prosím i o zákonný odkaz.

    Další informace


  • Gta San Andreas Podivné Barvy



    Další informace