• Internet - reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Internet - reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Internet - reklamace

  • Reklamace



    Další informace


    REKLAMACE NEMOVITOSTI



    Další informace


  • Reklamace Iphone 5



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Jak funguje reklamace bez udání důvodu...?

    Do kdy zboží můžu vrátit? Kdybych si koupil sluneční brýle z tohoto obchodu a href"http://www.adidasmania.cz/?gclidCPvdgrrRsLUCFY3LtAodemwAoQ" rel"nofollow" http://www.adidasmania.cz/ hellip /a A zjistil bych že se mi nelíbí nebo, že mi nesluší jak se to reklamuje? Platí se něco za reklamaci? A jde to u každého obchodu? DikyDoplňuji:Jo napsal jsem to špatně, ale ještě bych chtěl vědět jak je to s poštovným?

    Další informace


  • internet - nejde mi připojit internet



    Další informace


    Reklamace HP



    Další informace


    OT -reklamace Tmobile



    Další informace


    Neuznaná reklamace GK



    Další informace


    Nejde mi internet a ,,zasuvka,,na internet v počítači má blikat a neblika?!

    Zkus vypojit modem na pár minut ze sítě a znovu zapnout.

    Další informace


    Když mám blokovaný internet v mobilu, ale budu ve WiFi zoně, tak můžu normálně zadarmo na internet?

    Pokud máš v mobilu wifi a wifi zona je free, pak ano.S netem od operátora to nemá nic společného.

    Další informace


    Kdo poskytuje internet poskytovatelům internetu?

    Kdo poskytuje internet poskytovatelům internetu, třeba UPC, O2 atd... A musí za ten internet platit?

    Další informace


    Jak vlezu na internet jinak než přez Mozillu a Internet Explorer?



    Další informace


    Doba reklamace



    Další informace


    4G Internet - 4G internet Basic chodí velmi pomalu



    Další informace


  • Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    Nepřišel mi notebook z reklamace do 30 dnů, na co mám nárok?

    Dnes je to 30. den od doby, kdy jsem dal na reklamaci můj notebook. Říkali, že se ozvou na mé telefonní číslo, až přijde, neozvali se ještě. Na co mám tedy od zítřka nárok?

    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    3 reklamace a pak prachy sem....

    Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....

    Další informace


  • Měla by reklamace mít nějakou spojitost s reklamou?

    Obdoba slov čistě náhodná?

    Další informace