• Jak přeprogramovat řídící jednotku aut.tlak.hrnce AVAIR IDA YDB50-90C-1? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak přeprogramovat řídící jednotku aut.tlak.hrnce AVAIR IDA YDB50-90C-1?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak přeprogramovat řídící jednotku aut.tlak.hrnce AVAIR IDA YDB50-90C-1?

  • Proč někteří řidiči (z vlastní zkušenosti vím, že hlavně lidé s invalidní kartou) nedodržují při předjíždění cyklisty



    Další informace


    Máte rádi jídla z jednoho hrnce?



    Další informace


  • Řidiči, znáte dopravní předpisy?



    Další informace


    Čidlo teploty pro řídící jednotku



    Další informace


    Ridici jednotka a startovani



    Další informace


    Připsání trestných bodů řidiči



    Další informace


    Proč řidiči nedávají směrovku při vyjíždění z kruháče?? :-(((



    Další informace


    Meli by bohatsti ridici platit vyssi pokuty ? -iv-



    Další informace


    Mají řidiči v Německu povinnost jezdit ve dne se zapnutými světly ?



    Další informace


    Jaké závady hlásí řídící jednotka u Fabie?Jen motorové nebo i jiné



    Další informace


    Jak nastavit řídící jednotku



    Další informace


    Chovají se někteří řidiči v ostatních státech tak neohleduplně, když klidně zaparkují na vyhrazeném stání pro invalidy?



    Další informace


  • Termostat vs řídící jednotka OpenTherm



    Další informace


    Oprava hrnce



    Další informace


  • Hrnce z nerezu



    Další informace


  • Jaký má smysl, že řidiči ve Výměně manželek jezdí jinou trasou?

    Na začátku je vždy ukázána animace, kudy každé auto jede. Proč se takhle jakoby objíždí? Vždyť by se stejně v té rychlosti nestihli zahléhnout v tom druhém autě. Nehledě na to, že by někde jeli ve víceproudé komunikaci.

    Další informace


  • Jak připojit v XP sitovou jednotku přes FTP



    Další informace


  • Tlak vzduchu a Atmosferický tlak je to STEJNÉ ????

    Když zadám na Wikipedii TLAK VZDUCHU přesměruje mě to na ATMOSFERICKÝ TLAK je to to STEJNÉ ?????

    Další informace


    Předepsaná tlak vzduchu v pneumatikách auta je 220KPa U RYCHLÍCH AUT se pneumatiky hustí na nizsi tlak s jakým zvýšením*

    * teploty se počítá jestlize pri teplote 20(stupnu celsia) má vzduch v pneumatikach tlak 200 KPa. Zmenu objemu pneumatiky zanedbejme.

    Další informace


    Mám - li sedmimílové boty, jak je převedu na měrnou jednotku používanou v Evropě ?!

    Od milníku k milníku je jinak daleko, protože míle jsou jinak dlouhé.1. Sedmilílové boty se nosily v pohádkách, takže by mohlo jít o tuto míli.Původní míle, ta první míle, která byla historiky zaznamenaná, byla právě míle římská 1 mille passus (latinsky krok i dvojkrok) a bylo to přesně 1000 dvojkroků, levá - pravá, celkem 1 483 metrů. Jeden krok se tehdy počítal tedy 74,15 cm. Zajímalo mě, jak k této míře dospěli tehdejší zeměměřiči a představte si, že nechali pochodovat individuálně setninu vojáků a výslednou vzdálenost zprůměrovali.Míle je tedy délková míra a má dvě charakteristické vlastnosti. Používala se ve všech dobách, po celém světě a každá byla jinak dlouhá - nepatří do soustavy SI.2, Kdyby boty použili atleti, tak by to bylo takto:Tu míli, co známe z atletiky a na kterou se běhávají i světové rekordy, tak to je takzvaná anglická statutární míle a měří 1 609,36 m.3. Nebo kdyby se boty použily při přechodu moře.Ani námořní míle nepatří do soustavy SI, ale je na ni vázána definice a používá se zejména v námořní a letecké dopravě. Byla odvozena z délky jedné obloukové minuty zemského poledníku, tedy jedné minuty zeměpisné šířky. Dnes výhradně užívaná mezinárodní definice stanovuje délku námořní míle jako 1 NM 1 852 m (přesně).Zeměpisná míle je jednotkou vzdálenosti a také nepatří do soustavy SI. Velikost jedné zeměpisné míle je definována jako 1/15 poledníkového oblouku, tedy 7 420 metrů.Charakteristickou vlastností pro míle byla jejich různá délka. Rozptyl tedy obrov

    Další informace