• Jak vypočtu slovní úlohu o cyklistech ? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak vypočtu slovní úlohu o cyklistech ?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak vypočtu slovní úlohu o cyklistech ?

  • Jakou úlohu plní opona na politické scéně?



    Další informace


    Jak se vám líbí tento slovní mutant ?



    Další informace


    JSOU - je jaký slovní druh?



    Další informace


    Co je to tenhle?Za slovní druh



    Další informace


  • Dokonaly slovni projev



    Další informace


  • Co si myslíte o vysvětlení P.Rychetského o změně výpočtu důchodů?

    NA OTÁZKU:Jak se ubránit podezření, že soudci při rozhodování tak trochu mysleli i na vlastní důchody? Při jejich příjmech i věku?ODPOVĚDĚL:Máte pravdu, že řada z kolegů svým způsobem ovlivnila i svou vlastní pozici. Ale to prosím je fakt, který nemůže založit námitku podjatosti. Pak bychom třeba nemohli rozhodovat o zrušení trestu smrti, protože svým způsobem hrozí každému z nás.MYSLÍTE SI,ŽE TO PŘIROVNÁNÍ JE SPRÁVNÉ? Není to snad každé o něčem jiném? -VÝŠE DŮCHODU A TREST SMRTI?UNIKÁ MI LOGIKA PŘIROVNÁNÍ.

    Další informace


  • Jal mám vypočítat tuto úlohu?? Úplně jsem to zapomněla, stačí mi jen jak to vypočítat..Díky :))

    Takže je to : Denní produkce mléka 630l byla k odvozu slita do 22 konví, z nichž některé byly po 25 l, jiné po 35 l.Všechny konve byli plné.Kolik bylo jednotlivých konví. Stačí jen jak to mám vypočítat. Děkuji

    Další informace


    Jaké to jsou slovní druhy ??? ( Ač , zcela ,podle)

    ač - spojka podřadicí přípustkovázcela - příslovcepodle - předložka s 2. p.

    Další informace


    Jaká je minimální slovní zásoba potřebná ke komunikaci na základní úrovni?

    Minimum na dorozumění

    Další informace


    Jak vzniklo slovní spojení ,,být/zůstat na ocet?

    Odkaz marci1 neotevřu, takže nevím, co je uvedené, a proto nemohu posoudit, o jaký jde zdroj. Ale věřím jazykovým zdrojům, které uvádějí toto: .Zůstat na ocet neprovdat se. Z pohedu jazykového původu jeden z významů sllovesa zůstat - objevit se jako zbytek něčeho - tedy z čeho, po kom, po čem ,zbýt.Neuvádí se srovnání s houbou, ale jde o jakýkoliv zbytek - třeba lívanečků na míse, , na Štědrý večer zbytek rybích kostí, které se zakopou atd. aby zbytky nezkysly.Zůstat na ocet - něco, co má jeho vlastnost - např. víno zkysne, stane se kyselé, časteo nežádoucí, nechtěné. Takže zůstat na ocet zkysnout - u muže zůstat starým mládencem - nezkysnout, u ženy neprovdat se stát se kyselým, nepříjemným atd.Podle Kotttova slovníka. a PSJCDoplňuji: u muže zůstat starým mládencem - zkysnout.Příklady z literatury: Rais. Čas svrchovaný, abych se oženil, nechci-li zkysati na ocet stát se starým mládencem.Šmil. Nevezme-li si Anýžka ženicha, kterého já jí našel, zbude na ocet neprovdá se. Nepovažuji za nějaký odpad ty, jedince kteří se neprovdají nebo neožení. Nemají třeba dostatek financí, kde bydlet, nemohou najít vhodného partnera,, dále kvůli zaměstnání, vyhovuje jim být sám atd.Někteří jsou spokojení, jiní třeba zatrpknou, chovají se nepřjemně, jsou nevlídní, nechutní, rozmrzelí - tváří se přeneseně kysele... .

    Další informace


    Jak vyřešit tuto fyzikální úlohu?

    Potřebovala bych pomoci s touto úlohou:V uzavřené nádobě je 2,5 kg vody o teplotě 15 stupňů C. Do vody zavedeme trubicí vodní páru o hmotnosti 100 g a počáteční teplotě 100 st.C. Vodní pára ve vodě kondenzuje. Jak se změní teplota vody v nádobě? Kolik bude mít stupňů?Má to vyjít 42 st.C, ale mně to vychází 36. Mé řešení: kondenzace dá 226 kJ, podle toho spočítám teplotu 2,5 kg vody - 21 st. a směs. rovnicí to má podle mě 36 stupňů.Tohle je má poslední fyzikální úloha, dál už s fyzikou nebudu otravovat.

    Další informace


    Jak vypočítat tuto úlohu?

    Dobrý den,můžete mi prosím pomoct s touto úlohou?5. Objem části lodi, která je pod mořskou hladinou, je 20 000 m3. Jakou hmotnost má loď? Předem moc díky za odpovědi :)

    Další informace


    Jak vypočítat tuto složitou početní úlohu?

    a href"http://img3.kupi.cz/kupi/thumbs/salam-herkules-pikok_170_340.png" rel"nofollow" http://img3.kupi.cz/ hellip /a 100g vyrobeno ze 134g masaKde je těch 34g?

    Další informace


  • jak mám vypočítat úlohu, kde je použita kalorimetrická rovnice?

    Pomozte mi prosím s toutou otázkou. Nechápu to. Děkuji. Do vody o objemu 350 l a o teplotě 80 °C nalijeme vodu o objemu 120 l a o teplotě 18 °C. Jakou teplotu má směs?Doplňuji:quentos děkuju moc.. :)

    Další informace


    Jak řešit níže uvedené úlohy z fyziky?

    1.)Do turbiny vodní elektrárny je privadeno 0,2 m3 vody za sekundu při vyskovem rozdílu 1650m. Jaký je výkon,když dosahuje účinnosti 80%?2.)Do niagarskych vodopadu spadne za minutu 450000 m3 vody z výšky 50 m. Jaký je výkon vodopádů?3.)Jakou účinnost má vodní turbina,jestliže na ni dopadá každou sekundu voda o tíze 22,5kN z výšky 90m? Užitečný výkon je 1875 kW.Předem děkuji za odpovědi, nejsem si jist mým výsledkem a máme to do úterý na známky... a nerad bych si tím zkazil známku, děkuji:)

    Další informace


    Jak vyřešit úlohu

    V obdélníkové zahradě roste broskvoň. Tento strom je od dvou sousedních rohů zahrady vzdálen 5 metrů a 12 metrů a vzdálenost mezi zmíněnými dvěma rohy je 13 metrů. Dále víme, že broskvoň stojí na úhlopříčce zahrady. Jak velká může být plocha zahrady?

    Další informace


    Jak vyřešit tuto úlohu?

    Čau, potřeboval bych pomoc s touto úlohou, abych tomuto učivu porozuměl jednou pro vždy: Měřítko plánu je 1:600. Kolik metrů na mapě je 24 m ve skutečnosti?, prosím hlavně porozumitelné řešení. Děkuji za odpověď.

    Další informace


    Jak vyřešit matematickou úlohu?

    Dobrý večer,mám problém, ve škole jsme počítali tuto slovní úlohu: a href"http://2i.cz/08e5d0fa29" rel"nofollow" http://2i.cz/ hellip /a no já mezitím dopisovala písemku, takže nevím a ni ťuk, protože to je nová látka. A na naší škole je takový učitel, že tu látku nikdo nechápe a on se ani neobtěžuje nám to i přes naše prosby vysvětlit. Takže problém tkví v tom, že ať počítám jak chci, pouze přes sinové věty, se zapojením goniom. fcí atd. tak se pokaždé doberu k jednomu výsledku - a to, že řeka je široká něco kolem 26m, ale ve výsledcích je to kolem 73m. Strávila jsem nad tím poslendí hodinu a fakt už nevím, takže pokud by někdo mohl ten příklad vypočítat i s postupem byla bych moc vděčná, díky.Doplňuji:Díky za vaše tipy, normálně jsem zjistila, že jsem to celou dobu počítala dobře, ale jediný problém byl, že jsem si místo 4 v mezivýpočtu napsal7 a pak mi to v konečném výsledku házelo blbost.

    Další informace


    Jak se daji poznat slovni druhy?

    ahoj ja poznam slovni druhy(1-10)

    Další informace


    Jak na slovni ulohu



    Další informace