Matika - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Matika. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
ách tá matikaDalší informace |
Zkouška matikaDalší informace |
Myslíte si, že je těžší Fyzika než Matika na střední škole?Další informace |
ÁCH tá matika :/Zapište výrazem : polovina xčíslo pětkrát menší než yčíslo o 9 menší než zsoučet druhých mocnin čísel a, 3druhá mocnina rozdílu čísel x, 3vinařský závod dodal na domácí trh 8/15 z celkového vyrobeného množství vína,2/7 zbytku prodal do zahraničí.kolik procent mají ještě na skladě?děkůjí moc))Další informace |
Kořeny - matikaDobrý den, potřebovala bych se ujistit, když mám kvadratickou rovnici a vyjdou mně kořeny x1 1/2 a x2 - 3tak to bude (x-1/2)(X+3)? A můžu tu první závorku tedy (x-1/2) upravit tak, že bych ji uvnitř upravila...vynásobila byt to dvojkou a vyšlo by mně (2x-1)..je to tak možné? Dělává se to tak? DěkujiDalší informace |
matika příkladStrany obdélníku jsou v poměru 3 : 4. Obvod tohoto obdélníku je 28 cm. Délka úhlopříčky je _____.Další informace |
Zas ta matikaDalší informace |
Stavebka, nebo gympl J. K. Tyla (oboje v HK)? Jaký máte názor na tyto školy?Baví mě matika a nejde mi moc ajina.Další informace |
Proč tolika lidem nejde matika, fyzika a chemie?Osobně si myslím, že (když vynecháme jistou lenost či slabší inteligenci) jde většinou o neschopnost představit si za konkrétním vzorečkem praktický význam. Matika a fyzika u mě bývaly většinou v pohodě, právě jakmile jsem si dokázal představit skutečný význam toho, co jsme se učili. S chemií jsem na tom byl hůř.Často se učí způsobem: Opište si tyhle vzorečky pro XXX, zítra si na to dáme písemku. Ale výkladem praktických důsledků se často nikdo nezabývá. Myslím, že spoustu lidí, kteří mají s těmito předměty problémy, by stačilo nakopnout aby pochopili něco, co jim dělá potíže, a dál už by se to rozjelo skoro samo.Další informace |
Procenta - matikaDalší informace |
Nechápu tyto příklady, kde se co bere? Matika2x lomeno x na druhou se rovná 2x lomeno x.x a to se rovná 2 lomeno xPodmínky ( x se nesmí rovnat nule)! Nechápu kde se vzali ty podmínky, vím jak se to počítá, ale jestli jsme to vzali z konečného výsledku a nebo ze zadání?A proč je v tom výsledku x.x ?! je tam sice x na druhou a asi se to má rozložit na x.x ale moc to nechápu! Proč to nenechám na x na druhou a proč zrovna x.x A pak se to zkrátí to už vím jak na to a jak poznám, že už je to konečný výsledek a vím, že už se tam nic nemá dělat?DĚKUJI ZA ODPOVĚDIDalší informace |
Na ktere stredni neni zas az tak tezka matikaDalší informace |
Matika- zlomkyDalší informace |
Matika- rovniceDalší informace |
Matika stereometrieDalší informace |
Matika faktorialyDalší informace |
Matika Help MEDalší informace |
MatikaDalší informace |
Lomené algebraické výrazy - MATIKAProsím, poraďte mi s tímto příkladem:3/(2c-4) - (c+2)/(3c^2-6c). / znamená zlomková čára.Děkuji vám předem za odpověďDalší informace |
Je na hotelové škole - obor hotelnictví - moc důležitá matika?Chci jít na tento obor. Na žádné škole, kam chci jít, se z ní nemusí maturovat, místo ní angličtina... a na jedné se týdně vyučuje 2x a ve 4. roč. ani není a na druhé škole 3x. Toto pololetí mám z matiky 4... Tak nevím, jestli nemám zkusit třeba jiný obor...Ještě otázka... Průměr z pololetí se počítá dohromady z každého, nebo zvlášt? :)Další informace |
|