Neuznaná reklamace GK - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Neuznaná reklamace GK. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Co se stane při přesažení 40denní lhůty na vyřízení reklamace produktu koupeného na Alza.cz na IČ (na firmu)?Další informace |
Reklamace Iphone 5Další informace |
Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?Další informace |
Dobrý den prosilá by kontak na soudni znalce ktery posuzuje mobilni reklamace děkujuDalší informace |
Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :DDalší informace |
REKLAMACE-UNÁHLENÁ KOUPĚJe možné reklamovat boty od vietnamců? Boty jsou nové,(dnes koupené)pouze vyzkoušené, v originální krabici s lístečkem od pokladny. Jedná se o unáhlenou koupi (prostě mi nesedí). Ráda bych vrácení peněz místo jiného zboží. Mám na to vůbec právo?Další informace |
Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.Další informace |
Musí být reklamace zboží uplatněna neprodleně po projevení vady?Jedná se pouze o doporučení, nebo je ze zákona nutné vadu nahlásit ihned? Dnes mi byla zamítnuta reklamace s odůvodněním, že jsem reklamaci odložil a nereklamoval jsem zboží již při prvních známkách vady. Najdu oporu v zákoně? Jedná se o zboží v ceně 5000 kč/ks, a proto mám potřebu to řešit. Děkuji za každou odpověď.Další informace |
Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamacePostupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.Další informace |
Je uznatelný důvod reklamace, když mi bota dře nohu do krve? Opatenka nepomáhá. Btw: A3 sportBoty jsou neposkozene, kupovane v srpnu, nevhodný dárek :(Další informace |
Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.Další informace |
Reklamace MacbookDalší informace |
Reklamace HPDalší informace |
Problém s tabletem-reklamaceDalší informace |
Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)Další informace |
Notebook a reklamaceDalší informace |
Jak probíhá reklamace při špatně platbě přes SMS?Dnes jsem posílal SMS do jedné služby místo toho mi však nazpátek přišlo, že služba je mimo provoz a že to mám reklamovat.Když to budu reklamovat tak jak se mi ty peníze vrátí?To mi to přičtou z5 na účet nebo to pošlou složenkou?Další informace |
Reklamace - zase ty náušniceUž jsem sem jednou psala o náušnicích co vypadl kámen. Šla jsem je reklamovat, ač v reklamační řádu bylo psáno, že na vypadnutí kamene se záruka nevztahuje, nakonec mi náušnice vzaly do reklamace. Takže jsem zase měsíc bez náušnic! No a tak čekám až to bude měsíc, že tam zajdu. Co když mi řeknou, že náušnice ještě nepřišla? Anebo, že mi reklamace nebyla uznána????Prosím o radu, kdo tomu rozumí. Děkuji.Doplňuji:děkuji moc. :-)Další informace |
Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkemProvozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?Další informace |
30denní lhůta reklamaceDalší informace |
|