• Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění. - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.

  • Neúspěšná reklamace obuvi



    Další informace


  • Pepco a reklamace



    Další informace


  • Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska



    Další informace


    Náhradní planžeta strojku



    Další informace


  • Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?

    Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´

    Další informace


    Mohu při případné třetí reklamaci mobilu požadovat vrácení peněz?

    Reklamovala jsem telefon z důvodu blbnutí displeje, i paní na prodejně, která mi přebírala reklamaci, závadu viděla. V pátek mi byl vrácen telefon z reklamace s tím, že se tato závada technikovi neprojevila a pouze mi přehrál sofrware. Nyní po pár dnech mi displej začíná opět skákat, budu tedy uplatňovat další reklamaci. Pokud mi mobil opět vrátí s tím, že se závada neprojevila, mohu při třetí reklamaci požadovat vrácení peněz? Děkuji za odpověď. Reklamace mobilu a vrácení penězAno, v záručáku mám u 1.reklamace razítko a popis software.

    Další informace


    Kde koupit olej na mazání lišty u střihacího strojku na vlasy?

    v obyčejné galanterii je to minerální olej došicího stroje a dá se s ním promazat i tenholící strojek: a href"http://www.stoklasa.cz/olej-do-sicich-stroju-30ml-x126032" rel"nofollow" http://www.stoklasa.cz/ hellip /a

    Další informace


    Jak potupovat při komplikovaná reklamace tiskárny a zaslání nové?

    Dobrý večer, chci Vás požádat o radu. Dne 7.5. jsem na zákaznické lince reklamovala tiskárnu. Byl mi odeslán email s informacemi o reklamaci. Přepravce mi měl podle emailu dovést novou tiskárnu. Po 3 týdnech jsem zjišťovala v jaké fázi je reklamace. Bylo mi sděleno, že tiskárna byla omylem zaslána někomu jinému a z toho důvodu se jim v systému tiskárna ukázala jako doručená. Další den mě měl kontaktovat pracovník společnosti, která reklamovanou tiskárnu vyrobila. Nestalo se tak. Tento týden jsem opět kontaktovala podporu a bylo mi sděleno, že balík je již u dopravce. Dopravce ovšem měl u balíku uvedené mé staré příjmení, i když u výrobce bylo již dávno uvedené nové příjmení a neměli na mě ani žádný kontakt. Tím pádem se předání tiskárny vinou výrobce prodloužilo. Když jsem novou tiskárnu konečně obdržela, zjistila jsem, že tiskárna není nová, ale nejspíš repasovaná. Tiskárna nebyla v originální krabici, nebyla originálně zabalená, na poklopu skeneru jsou mírné oděrky a podavač papíru byl špinavý. Nejsem si tedy jistá zda výměna zboží v rámci reklamace musí být vyměněná věc NOVÁ či jaká je konkrétní specifikace výrobku. A zda je daná lhůta na reklamaci, tedy 30 dní, daná převzetím zboží od přepravce nebo odesláním od výrobce i když se předání zdrželo vinou výrobce.DěkujiPozn.: McArthur tiskárna byla registrovaná pár dní po jejím zakoupení. Sama si nejsem vědoma jediné chyby v rámci komunikace s výrobcem. První tiskárna co mi byla zaslána byla zaslána někomu jinému.Kdo to byl

    Další informace


    3. Reklamace a vrácení peněz?

    Zakoupil jsem telefon, který jsem už 2x reklamoval, závady byly jiné a teď se opět porouchal, opět jiná porucha. Mám nárok na vrácení peněz?

    Další informace


  • Záruční oprava notebooku neuznána, co s tím?



    Další informace


    Zdroj piska - reklamace neuznana



    Další informace


    Sluchátka Razer - neuznana reklamace



    Další informace


    Reklamace NB



    Další informace


    Jak probíhá reklamace při špatně platbě přes SMS?

    Dnes jsem posílal SMS do jedné služby místo toho mi však nazpátek přišlo, že služba je mimo provoz a že to mám reklamovat.Když to budu reklamovat tak jak se mi ty peníze vrátí?To mi to přičtou z5 na účet nebo to pošlou složenkou?

    Další informace


    Duvody reklamace



    Další informace


    Doba reklamace desky u MSI



    Další informace


  • Reklamace - záruka vs životnost u ecigarety



    Další informace


    Je možné odůvodnění reklamace zboží, když je na balení uvedena větší váha, než ve skutečnosti uvnitř je?

    Koupil jsem si Ramu Olivio 400g, doma jsem po otevření nabral podezření, že nemůže být 400g, na elektronické váze jsem i s krabičkou naměřil 368g, čili bez ní bych to odhadl tak na 350, možná 355g samotného margarínu. V létě jsem si uvědomil jak moc výrobci a obchodní řetězce s prominutím se*ou na hlavu spotřebitelům a od té doby si to velmi nerad nechávám líbit, chtěl bych ale jít dále - domáhat se toho, co bych skutečně měl v balení mít. Také nemohu na pokladně místo 400Kč zaplatit např. 360Kč... Je možné požadovat vrácení peněz/výměnu zboží? Jak velká je možná odchylka váhy výrobku aby výrobce neporušil zákon? Mám dojem, že +- 5%, nepletu se?

    Další informace


    Doba na vyřízení reklamace



    Další informace


  • Jak je možné, že se břity holicího strojku nikdy neztupí?

    V manuálu píšou, co se týče údržby, o pravidelném čištění, nikde však nic o tom, že by se měl někdy nechat nabrousit (a vzhledem k velikosti, či spíše malosti břitů si ani neumím představit, jak by to probíhalo). Pravda je taková, že za deset let, co ho mám, funguje stále stejně dobře. Jak je to možné, jedná se o technický zázrak?Doplňuji:slad08: trochu si dovolím oponovat, klasická žiletka se Vám ztupí za chvíli, a pokožka přece není tvrdší než ona...

    Další informace