• Neuznana reklamace - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Neuznana reklamace. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Neuznana reklamace

  • Lze Reklamovat opravu?



    Další informace


  • Reklamace - zapujceni nahradniho zbozi



    Další informace


    Neopravnena reklamace bot



    Další informace


  • REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650



    Další informace


    Neuznana reklamace



    Další informace


  • Záruční oprava notebooku neuznána, co s tím?



    Další informace


    Reklamace a výměna CPU



    Další informace


    Reklamace PC



    Další informace


    Reklamace NB



    Další informace


    Reklamace Harddisku



    Další informace


    Notebook - Nejde spustit/Reklamace



    Další informace


    Externí disk - reklamace



    Další informace


  • Reklamace - vrácení poštovného



    Další informace


    Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    Reklamace - 30denní lhůta - poradíte?

    Dobrý den, počítá se 30-ti denní lhůta od data kdy jsem výrobek odeslal(3.8) nebo od data kdy obchodník produkt převzal(4.8).Děkuji :)

    Další informace


    REKLAMACE fotbalového míče



    Další informace


    Může prodejce odmítnout vzít do reklamace software u přístroje s rozbitým displejem?

    Chtěla jsem reklamovat telefon, který vůbec nešel zapnout a v prodejně mi jej odmítli vzít do reklamace. Musí žádost o reklamaci přijmout?

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    3 reklamace a pak prachy sem....

    Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....

    Další informace


  • Je šance reklamovat knihu do měsíce od koupě z důvodu špatného vazbování?

    Prosím, prosím moc o radu. Někdy v polovině prosince, jsem v knihkupectví Luxor koupila knihu. Teď během jejího čtení jsem přišla na to, že má kniha špatně navazbované listy. Je ještě nějaká šance jak knihu vyměnit? Někde jsem četla, že ze zákona je lhůta pro reklamaci 30 dní. Máte s tím někdo zkušenosti?PS: knihkupectví jsem již kontaktovala, žádná odezva se nedostavila

    Další informace