• Objednávky ze zazzle.at - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Objednávky ze zazzle.at. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Objednávky ze zazzle.at

  • Co mají nařízeno dělat rozvozci pizzy,když na místo předání objednávky nikdo nepřijde či zákazník po převzetí nezaplatí?



    Další informace


  • Za jak dlouho od napsání objednávky budu mít balíček v ruce?



    Další informace


    Tvorba objednavky



    Další informace


  • objednávky přes internet (aliexpress)- důležité.

    nedávno jsem si našla pár věcí na aliexpresu, a když jsem měla vybráno, vyplnila jsem adresu a jméno (ne platbu). Pak se mi vše vymazalo, tak jsem to našla znovu. Teď jsem tu novou objednávku zaplatila, ale mám tam, že ještě jedna objednávka čeká na zaplacení. Co s tím? jak to zrušit nebo vymazat? peníze jssem na tuto objednávku neposlala, takže by se to prostě mohlo zrušit...taky mě napadlo zrušit si tam účet, ale to můžu až po tom, co mi dorazí ta nová objednávka-jak jinak by věděli kam to doručit,že. Jenže to může trvat 2 měsíce...fakt sevím, a trochu se bojím :/ není to sice moc peněz, ale stejně....

    Další informace


    Zrušení objednávky

    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda kupující může odstoupit od smlouvy s internetovým prodejcem PC. Zboží jsem objednal včera a ještě nezaplatil.Díky všem za odpověďDoplňuji:ano, telefon bude určitě lepší varianta a těch 200Kč za poštu mě už v nejhorším nezabije

    Další informace


    Zapomněl jsem do objednávky napsat poštovní směrovací číslo. Dokáže mi ta zásilka přjít?

    Dobrý den, objednával jsem si na internetu něco z Číny a do objednávky jsem nezadal PSČ, vše ostatní ano, jen PSČ ne, vadí to hodně? Dokáže mi ta zásilka přjít? Předem díky za odpovědi.

    Další informace


    Zahranicni obchody....objednavky poštou

    Máte nějaké zkušenosti se zahranicnimi obchody například v USA nebo Německu(myslím tím přes zásilky) ? Poradtě mi prosím.DíkyDoplňuji:Poradit nějaký obchod, ve kterém ste nakupovali a byli ste spokojeni jak s cenou tak i s dodáním.

    Další informace


    Používá se při platbě z účtu číslo objednávky jako variabilní symbol?

    (Nemám s placením z účtu moc zkušeností, proto se radši zeptám.)Na faktuře za objednané zboží bylo pouze č. účtu, pokud jsem zadal u platby č. objednávky jako variabilní symbol, který tam neměl být, bude to pouze poznámka k transakci?

    Další informace


    Jaký je přesný postup zrušení objednávky na dealextreme.com?

    Po několika bezproblémových objednávkách jsem si teď objednal něco dalšího. Přesto, že úhrada objednávky už je dávno ve stavu Payment Succeed. Tak objednávka už je víc jak dva týdny ve stavu Order Processing-Order is being prepared for Shipment.U nabídky zboží není nikde email na prodejce, abych se s ním mohl přímo spojit.Napsal jsme Service ticket na podporu DX.com a ten je už víc jak 7dní ve stavu WaitForStaff.Můžete mi někdo poradit, jak přesně postupovat (co a na jaký email napsat), když chci tu objednávku zrušit a nechat si vrátit peníze?Předem díky moc za opravdu efektivní radu.Reakce typu jó tenhle problém jsme měl taky. Nebo myslím že tam na to je někde tlačítko, ale už nevím kde přesně Mi moc nepomůžou :-(Kdybych tam dokázal najít volbu, kterou se dá rychle a jednoznačně spustit proces zrušení objednávky, tak bych se tu teď neptal. :-)Tím samozřejmě netvrdím, že tam takové tlačítko není. Jen jsme ho nenašel a nebo jsme ho nepoznal. Jediné co jsme našel byl Service ticket pro objednávku, která je už víc jak 7dní čekající na přípravu k odeslání. Ten jsem založil, ale nic se neděje.

    Další informace


    Jak je to s uzavření objednávky na e-shopu?

    Objednal jsem si zboží na e-shopu. Přišel mi i e-mail s předmětem Objednávka č. XY byla právě zpracována . V něm byla mj. následující formulace:Vězte také prosím, že objednané zboží označeno na e-shopu tmavě zeleným proužkem a popiskou skladem máme fyzicky na skladě, zboží se světle zeleným proužkem a popiskou 3–5 dnů musíme objednat u dodavatele a dostupnost zboží s šedým proužkem a popiskou na dotaz musíme prověřit (ohledně těchto položek Vás budeme co nejdříve kontaktovat).Všechny objednávané položky měly status na dotaz, nicméně objednávku šlo odeslat a byla potvrzena. Následně mě kontaktoval obchodník, že zboží nemá a mít za ty snížené ceny již nebude. Prý až na jaře, ale za vyšší ceny a dotázal se na storno objednávky. Má na to právo? Resp. mám právo se domáhat dodání zboží za ceny, které byly součástí objednávky?

    Další informace


    Chtěl bych se zeptat, od kolika let mohu podepisovat já osobně objednávky, které mi přivezla PPL ? Je mi patnáct let.

    Doplňuji:Budu potřebovat nějakou dokumentaci? Např občanský průkaz?

    Další informace


  • jak založit emailovou adresu s koncovkou firmy např.:objednavky@název firmy.cz

    Musíš vlastnit doménu.Když máš hosting koupený, máš možnost nechat si tuhle službu udělat.Pokud si vedeš server sám, můžeš si schránku i klienta udělat, jakého chceš. Tvoje doména je tvoje doména.

    Další informace


    Zruseni objednavky, jak na to?



    Další informace


    Výsledek objednávky služby Internet Optimal s tarifem Neon - ADSL.cz



    Další informace


    Stalo se vám, že u objednávky u Nortonu nebyl kód banky?

    Ne nepouzivam Norton dle meho to neni moc dobrej antivir zbytecna zatez na PC v testech taky zadna spicka ... jsou free antiviry ktere jsou kvalitnejsi ..ty vlastne platis prevazne online-podporu ..ta me je nanic ...:D take zalezi kde jsi si ho porizovala ...jdi primo na jejich stranky ne ... a href"http://buy-static.norton.com/nortons/3up_ie_en_navnis360_br_nf.html?om_sem_cidhho_sem_sy:ie:ggl:en:e|kw0000004480|35986882271|c countryIE" rel"nofollow" http://buy-static.norton.com/ hellip /a je tam vse co potrebujes..

    Další informace


    Program na vyhotovení Objednávky



    Další informace


    DOSove ucto fand - jak se prepnout z objednavky do uctovani?



    Další informace


  • zrušení objednávky



    Další informace


    Zrušení objednávky - obchod nesouhlasí a požaduje zakoupení zboží



    Další informace


    Považuje se založení objednávky na e-shopu za uzavření kupni smlouvy?

    Měl jsem za to, že uzavření kupní smlouvy dojde tehdy, kdy zákazník dostane kupní smlouvu a řádně zaplatí (př. Při doručení zásilky poštou a zaplacení)Pokud si zákazník objedná zboží, který si pak neprevezme a ani nezaplati, může se tak firma nějak domáhat? To stejne i z opacne strany, pokud si zákazník objedna zboží, které mu už nedorazí??

    Další informace