• Ochrana dat při reklamaci HDD v notebooku - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Ochrana dat při reklamaci HDD v notebooku. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Ochrana dat při reklamaci HDD v notebooku

  • Lhůta pro reklamaci



    Další informace


  • Můžu požadovat vrácení peněz??



    Další informace


  • Když jsem dal na YouTube svůj první vlog tak tam šel dát v pohodě ale, když chci tam dát druhý vlog tak tam dát nejde.

    Když jsem dal na YouTube svůj první vlog tak tam šel dát v pohodě ale, když chci tam dát druhý vlog tak tam dát nejde jak je to možné????

    Další informace


  • Jak je možné, že není nikde uveden u Vivése Senso Duo Oil ani dodavatel ani adresát, kam poslat případnou reklamaci ?

    Nejspíš se jedná o velmi účinný prostředek, který nikomu nepomůže a je pouze prostředkem, jak se obohatit. Za pouhých 990,- Kč. :-((

    Další informace


  • jak postupovat při neuznané reklamaci na zboží z TV shopu?koupil jsem pračku se ždímačkou a pořád se tam kazí časovač

    poprve mi ho vyměnili podruhe mi to vratili neopravene a tak jsem pral jen tak že jsem to zapnul do sítě a pralo to bez časovače,Ted už to nepere vúbec je třeba držet zapínání při praní rukou samo se to okamžitě vrací do vypnutí.Už jsem dostal mírný úder proudem a protože o oprávěnosti rozhoduje nějaký tajtrlík na druhém konci republiky nevím jak dál.Tu neuznanou minulou reklamaci zdůvodnil tím,že se do časovače dostala voda a tak si za to můžu prý sám

    Další informace


    Prach pod displejem - je to vada k reklamaci?

    Pokud se během bežného používání dostane pod dotykový displej mobilního telefonu prach, lze to vyreklamovat? Pokud tam těch smítek je více, tak je to dost rušivé, zvláště pokud je telefon pár měsíců od koupi a jedná se o dražší model mobilu.

    Další informace


    Je povinnost přijmout reklamaci zboží, které není vadné, jen nefunguje optimálně?

    It´s not a bug, it´s a feature. Po cizojazyčném úvodu bych to rozvedl. Fotoaparát Nikon L31 je vybaven elektronikou velice citlivou na druh baterie (NiCd, NiMH, Li-Ion, LiPo), vybíjecí křivku atd. Díky této citlivosti vyhodí poměrně často hlášku battery exhausted a nefunguje. Po vyjmutí a vložení stejných baterií, výměně za jiné, či posečkání blíže neurčenou dobu fungovat začne, anebo momentálně nikoliv. Mám povinnost příjmout zboží do reklamace? Když nejde o vadu z důvodu chybného výrobního procesu, ale jako vadné se z hlediska elektroniky jeví baterie, neboť ona elektronika nepřipouští nikterak značnou odchylku od jistých stanovených hodnot? A takto nastavenou elektroniku záměrně osadil do fotoaparátu výrobce a již neřešil, že bude pro uživatele problematické shánění baterií?

    Další informace


    Jakou máte zkušenost s reklamací bez účtenky?

    Dle zákona není potřeba mít účtenku, ale stačí dokázat nákup zpoží jiným způsobem - svědci, výpis z účtu, atd...Jakou s tím máte zkušenost?

    Další informace


  • Poškodil se mi HDD z notebooku. Nemůžu se na tento HDD dostat ani pomocí USB kabelu. Lze nějak zachránit data z něj?

    Počítač se mi ptá zda má disk naformátovat. Není možné se tam dostat ani pomocí nástrojů jako je Recuva apod. Mám ještě nějakou šanci data z HDD zachránit? Díky

    Další informace


    Notebook - ochrana proti přepětí při nabíjení.



    Další informace


    Jiný chladič po reklamaci



    Další informace


    Je tento HDD na reklamaci?



    Další informace


  • Ztráta dokladu při uznané reklamaci.



    Další informace


    Zkušenosti z Tesco reklamací? Zítra mi vyprší reklamační hlúta.

    Dobrá den, potřeboval bych poradit s reklamací v TESCU. V den přijetí objednávky mi přišla SMS že je přijata objednávka s číslem a zítra mi vyprší reklamace a já nevím jak zjistit z toho čísla kde a jak probíhá objednávka (Jako třeba v Alze).Děkuji předem... :D

    Další informace


    Může prodejce prodloužit lhůtu na reklamaci na více než 30 dnů?

    Konkrétně mi jde o situaci, kdy prodejce, a buďme konkrétní - Alza.cz, řeší reklamaci fyzického poškození výměnou, pokud zboží přinesete do 24 hodin od zakoupení. Pokud ho donesete později, posílají to výrobci a tvrdí, že v takovém případě to výrobci bude trvat déle než 30 dnů.Je to jenom můj názor, že to je jejich problém, a já mám po 30 dnech právo na vrácení peněz?Mají případně právo na takové prodloužení, pokud jim něco v tom smyslu podepíši?DíkyDoplňuji:Tak jsem se v jiných zdrojích dozvěděl, že po domluvě se zákazníkem je možné 30denní lhůtu prodloužit, jinak ne.

    Další informace


    Má právo např. řidič autobusu dát při podezření na opilost dát někomu dýchnout, pokud chce stůj co stůj nastoupit?

    Nemá. Podobné události řeší policie.

    Další informace


    Je možné neuznat reklamaci?

    Reklamovala jsem boty, které jsem nosila 5 měsíců, byly to zdravotní boty a uvnitř se prodřely. Bylo mi řečeno, že reklamace se neuznává z důvodu častého nošení obnošení .Je to možné?

    Další informace


    Jaké mám prosím možnosti a co byste mi poradili při reklamaci soustruhu?

    Uzavřel jsem minulý rok smlouvu o dílo, vystupuji jako objednatel, dílo nový soustruh od českého výrobce. Od února jsem zhotoviteli zaslal již 5 reklamací, v současné chvíli stroj stojí. V únoru se objevily první vady, odešly převodovky. Mám nasmlouvané zakázky a zákazníci mi vyhrožují smluvními pokutami, smlouva o dilo je velmi jednoduchá, přesně jsem specifikoval technické podmínky, které stroj nyní neplní. Mohu uplatnit náhradu škody a ušlý zisk? Ani jedna z reklamací není doposud uzavřena - stroj je stále vadný a nesplňuje zadání smlouvy. Výrobce, velká česká firma, se chová jakože to není jejich problém, ale nám naši zákazníci hrozí soudy a tím, že už k nám nedají na obrábění nic. Co mám prosím dělat? Jak jim mám účtovat náhradu škody? Kvůli nefunkčnosti musím odmítat zakázky, obráběči jsou doma. Můžeme mi prosím poradit třeba i paragrafově? Tohle není můj šálek čaje, ale nechci se nechat.Mám na nich žádat slevu na předmětné díle - třeba 5 procent? Jaké mám prosím možnosti?

    Další informace


    Jak dlouho může Alza vyřizovat reklamaci?



    Další informace


  • Jak mám sepsat reklamaci kopaček? Po pěti měsících praskly u prstu.

    Já jsem nikdy u reklamace obuvi nic nesepisovala.Vzala jsem boty a pokladní doklad a prodejce sepsal reklamaci na tiskopis, který mají na prodejně k dispozici.Ten poslali na posouzení. na vyřízení mají 30 dní.Záleží na to, kde jste obuv kupoval a jaké mají např.vnitřní nařízení či ochotu.Někde nebývá s reklamací problém, jinde je zamítají.

    Další informace