• Poskytuje Eset možnost vrácení peněz? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Poskytuje Eset možnost vrácení peněz?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Poskytuje Eset možnost vrácení peněz?

  • Aplikace- vracení peněz



    Další informace


  • Vraceni penez v eshopu misto vymeny?



    Další informace


    Vraceni penez do 14 dni



    Další informace


  • Reklamace telefonu - vrácení peněz



    Další informace


  • Reklamace výrobku a vrácení peněz?

    Před půlrokem jsem zakoupil notebook a za tu dobu sem ho dal 2x do reklamace ,problém však se vyskytl zase a chci ho tam dát do toho obchodu zase reklamovat takže bych ho tam dal už po třetí.Mám nějaký nárok na vrácení výrobku a dostat zpět své peníze?Děkuji všem za odpovědiDoplňuji:Ano už 2x jsem ho dal na reklamaci za stejnou vadu a teďkom se ta vada zase projevila :(

    Další informace


    Mám nárok na vrácení peněz, když jsem souhlasila s opravou sedačky a rozmyslela jsem si to?

    Rozmyslela jsem si to teď, když mně ji chtějí dovézt. Podepsala jsem odvoz do opravy.

    Další informace


    Mám nárok na vrácení doplatků při vrácení nepoužitých léků do lékárny?

    Lékařka změnila léky a zůstalo mi několik nepoužitých balení léků.

    Další informace


  • Jak u Eset vypnout residenční ochranu ?

    Jak u Eset vypnout residenční ochranu ?

    Další informace


    Ikonka eset



    Další informace


    Eset smart security - povolenie portu



    Další informace


    Eset mě nechce nikam pustit - není platná aplikace typu Win32



    Další informace


    Eset a Spyware



    Další informace


    Eset Smart Security



    Další informace


    ESET Antivirus



    Další informace


  • Vraceni penez za zbozi -jak se dá postupovat?

    Dobry den,jak ma postupovat prodavac kdyz si zakaznik zakoupi zbozi,nausnice a retizek pri placeni se zepta jestli se da zbozi vymenit kdyby nesedelo,prodavac odpovi zbozi se da vymenit za neco jineho v hodnote jiz zakoupeneho zbozi.druhy den prijde zakaznik zbozi vratit(ze se mu nehodi)a pozaduje vraceni penez.prodavac samozrejme penize vratit nechce jen vymenu zbozi.jak spravne postupovat?dekuji

    Další informace


    Reklamace - vraceni penez za tri vady soucasne?

    zdravim,mam uz rok a 8 mesicu notebook a dnes jsem objevil na internetu, ze pri reklamaci s tremi vadami soucasne muzu pozadovat vraceni penez. Na notebooku mi nefunguje/blbne:1. vetrak - nechladi2. tlacitko FN + F7 a F8 na zesileni/zeslabeni jasu nefunguje.. ostatni FN+Fx funguji.. jen ten jas3. zespoda ty prisavky, aby notebook nejezdil na stole a proste pevne drzel.. tak se mi dve odlepili a ztratili a treti uz tam nedrzi..Ma otazka zni, jestli lze tyhle duvody povazovat za tri soucasne nedostatky a jestli budou povinni mi vratit penize. Prodejcem je Alza. Ma s tim nekdo zkusenosti?Dekuji.

    Další informace


    Pokud výsledek reklamace mobilu zní, že nelze opravit, mám nárok na vrácení peněz za zboží?

    Pokud byla reklamace uznaná a telefon nejde opravit, pak jsou 2 základní možnosti: výměna za nový telefon, odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz).

    Další informace


    Nepravdivé údaje o výrobku - Vrácení peněz

    Zdravím ,chci se zeptat ,jak se to dělá v případě, kdy kupujicí zjistí nepravdivé údaje o výrobku? Může požadovat vrácení peněz? Děkuji

    Další informace


    Mám právo požadovat vrácení peněz od prodejce po třetí stejné reklamaci obuvi?

    Dobrý den, loni circa v dubnu jsem si koupil boty v jednom malém skateshopu v brněnské Galerii Vaňkovka. Boty stály bezmála 2 tisíce a tak jsem čekal kvalitu a když tu ne, tak alespoň služby. Bohužel po 3 měsících používání se začaly rozlepovat na pravé botě (u paty, takže tam, kde se podrážka nijak neohýbá). Na vyřízení první reklamace jsem čekal více než 30dní (už to byl asi podnět k odstoupení od smlouvy) a při vyzvednutí mi přišlo, že prodejce na reklamaci zapomněl a boty snad slepil vzadu ve skladu. No po 2 měsících přišla stejná závada s tím, že jsem požadoval výměnu obuvi. Opět po měsíci čekáni mi boty jen slepili , takže jsem čekal, kdy to znovu přijde. Včera jsem tedy nesl na prodejnu boty po třetí se stejnou závadou, kde jsem se čtvrt hodiny dohadoval s prodejcem, že mám právo na vrácení peněz. On mi tvrdil, že musí poslat boty na posouzení reklamace. Mám tedy právo na okamžité vrácení peněz od prodejce nebo má prodejce právo ještě poslat boty na posouzení (potřeboval bych přesné paragrafy a odstavce, abych případně mohl argumentovat)? Pokud by mi boty znovu jen opravili, jak mohu požadovat dostoupení od kupní smlouvy ?Děkuji.

    Další informace


    Mám právo na vrácení peněz se čtyřmi uznanými reklamacemi z autorizovaných servisů?

    Mám 4 uznané reklamační protokoly z autorizovaných servisů k notebooku Lenovo. Mám právo chtít po prodejci vrácení peněz? Prodejce po mně totiž chtěl ještě protokol od Lenova o nároku na vrácení peněz, přitom v tom autorizovaném servisu mi řekli, že mám ze zákona právo na vrácení peněz i bez toho. Bohužel jsem reklamoval 2x v jednom servise, 2x v druhém, takže ani jeden z nich mi ten protokol vystavit nemůže, ale v tom by podle mě neměl být problém. Díky za odpovědi!

    Další informace