Reklamace - czc - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace - czc. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
REKLAMACE NEMOVITOSTIDalší informace |
Protokol k vraceni penez z reklamaceDalší informace |
Reklamace - okayDalší informace |
REKLAMACE VODAFONEDalší informace |
Půjde na Windows 8.1 http://www.czc.cz/assassin-s-c reed-kolekce-klasiky/76354/pro duktDalší informace |
Jaké jsou výhody založení účtu u Alzy a CZC?Další informace |
Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :DDalší informace |
Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji EliškaDalší informace |
Zkušenosti s CZC.czDalší informace |
Problém s tabletem-reklamaceDalší informace |
Problém ohledně notebooku a reklamaceZdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.Další informace |
Grafická karta od CZCDalší informace |
Doba reklamace desky u MSIDalší informace |
Reklamace - 30denní lhůta - poradíte?Dobrý den, počítá se 30-ti denní lhůta od data kdy jsem výrobek odeslal(3.8) nebo od data kdy obchodník produkt převzal(4.8).Děkuji :)Další informace |
Odmítnutí reklamace II.Další informace |
Nový občanský zákoník-reklamaceDalší informace |
Neuznaná reklamaceMáte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?Další informace |
30denní lhůta reklamaceDalší informace |
3 reklamace a pak prachy sem....Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....Další informace |
Airsoft Morava-reklamaceDalší informace |
|