• Reklamace - czc - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace - czc. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace - czc

  • REKLAMACE NEMOVITOSTI



    Další informace


  • Protokol k vraceni penez z reklamace



    Další informace


  • Reklamace - okay



    Další informace


    REKLAMACE VODAFONE



    Další informace


    Půjde na Windows 8.1 http://www.czc.cz/assassin-s-c reed-kolekce-klasiky/76354/pro dukt



    Další informace


    Jaké jsou výhody založení účtu u Alzy a CZC?



    Další informace


  • Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?

    Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :D

    Další informace


  • Na koho se obrátit, když nejsem spokojena s výsledkem reklamace a firma odmítá připustit diskuzi a píše stále to samé?

    Dobrý den,ani ne půl roku staré boty se začaly uvnitř odírat. Jedná se o letní vycházkovou obuv za 1200,- Kč. Obrátila jsem se na přítomný personál a sdělila na co chci obuv používat. doporučily mi ji. Nyní jsou jejich argumenty, že bota je příliš propocena a vybraná špatná velikost. Jsou takové argumenty v pořádku? Bota nebyla nošena pravidelně a není ani půl roku stará. Co se dá podniknout?Děkuji Eliška

    Další informace


  • Zkušenosti s CZC.cz



    Další informace


    Problém s tabletem-reklamace



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


    Grafická karta od CZC



    Další informace


    Doba reklamace desky u MSI



    Další informace


  • Reklamace - 30denní lhůta - poradíte?

    Dobrý den, počítá se 30-ti denní lhůta od data kdy jsem výrobek odeslal(3.8) nebo od data kdy obchodník produkt převzal(4.8).Děkuji :)

    Další informace


    Odmítnutí reklamace II.



    Další informace


    Nový občanský zákoník-reklamace



    Další informace


    Neuznaná reklamace

    Máte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?

    Další informace


    30denní lhůta reklamace



    Další informace


    3 reklamace a pak prachy sem....

    Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....

    Další informace


  • Airsoft Morava-reklamace



    Další informace