• Reklamace HP - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace HP. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace HP

  • REKLAMACE NEMOVITOSTI



    Další informace


  • Reklamace Pracka hotpoint ariston



    Další informace


    REKLAMACE Telefonu



    Další informace


    REKLAMACE FOTOAPARATU BENQ GH650



    Další informace


    Neuznana reklamace



    Další informace


    4 reklamace jak odstoupit od smlouvy



    Další informace


  • Pitomí Vietnamci...-Reklamace

    Tak jsem si koupil boty u Vietnamců, které mi praskly po týdnu chození-co s tím, když nepřijmou reklamaci?Doplňuji:Arygnoc: Laskavě se omluv ty hulváte!

    Další informace


    Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?

    Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.

    Další informace


  • Reklamace Harddisku



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


    Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)



    Další informace


    Koupě notebooku v UK - reklamace a vhodné parametry notebooku



    Další informace


    Dell Studio 1535 - reklamace



    Další informace


  • Reklamace Bakalářské práce



    Další informace


    Pozastavuje se během vyřizování reklamace záruční lhůta?

    Reklamovala jsem telefon 2 týdny před vypršením záruční lhůty, po měsíci mi telefon přišel, ale našla jsem na něm další závadu. Chci se zeptat, jestli mám ještě 2 týdny právo telefon reklamovat, nebo jestli mi během opravy telefonu záruční lhůta vypršela. Děkuji.

    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    Jak se řeší reklamace podle obch. podmínek platných v době nákupu nebo v době poslední reklamace?

    Změnily se několikrát.Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.Díky.

    Další informace


    Doba na vyřízení reklamace



    Další informace


    Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?

    Dobrý den,nebyla mi uznána reklamace na telefon(vypadlo tlačítko na ukončování hovorů).Nyní po půl roce vypadlo znova a ještě tlačítko na přijímání hovorů.Co dělat,pokud zase nebude reklamace uznána?DěkujiDoplňuji:Jedná se o telefon Nokia Asha 300.Výměna tlačítek je spojena i s výměnou displeje a stojí kolem 800 korun.Nijak jsem do toho nepíchala a ani nic podobného.Postupně odpadávají všechna tlačítka. Hanka

    Další informace