Reklamace na Alza.cz - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace na Alza.cz. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Neúspěšná reklamace obuviDalší informace |
Alza.cz, sleva bez slevy?Další informace |
Jak postupovat při zamítnutí reklamace?Další informace |
Evolve Survivor - reklamaceDalší informace |
Alza boxDalší informace |
Jak je to u alzy s online objednávkou??Další informace |
Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :DDalší informace |
Je infolinka Alza.cz zdarma?Dobrý den,mám jeden dotaz. Je infolinka společnosti Alza.cz zdarma? Telefonní číslo: 225 340 111Děkuji za odpověď,kajicek94Další informace |
Do kolika hodin max ještě rozváží Alza o víkendech?Včera (v sobotu) jsem převzala od Alzy balíček. Na potvrzení objednávky bylo napsané - čas dodání - od 8.00 do 20.00 hodin.Další informace |
Záruční list z Alza.czDalší informace |
Neuznaná reklamace GKDalší informace |
Nakup v alzaDalší informace |
Jaké zkušenosti máte s e-shopem www.alza.cz ?Další informace |
Alza.cz a nákupyDalší informace |
Alza PC na míruDalší informace |
3. reklamace u DELLuDalší informace |
Neuznaná reklamaceMáte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?Další informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Jak postupovat v případě reklamace většího množství zboží z Číny, když dodavatel přestal komunikovat?Ráda bych se zeptala jak postupovat ohledně větší reklamace většího množství zboží z Číny, kdy dodavatel přestal komunikovat, je nějaká šance či možnost toto řešit? DěkujiDalší informace |
Airsoft Morava-reklamaceDalší informace |
|