• reklamace na nedoporučenou zàsilku - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: reklamace na nedoporučenou zàsilku. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.
  • Další témata a dotazy - reklamace na nedoporučenou zàsilku

  • Reklamace - vyrizena pozde



    Další informace


  • Neuznana reklamace



    Další informace


    Můžu reklamovat telefon v z Datartu v nejbližší prodejně i když ho mám objednaný z jiné prodejny?



    Další informace


    Euronics reklamace



    Další informace


  • Jak se uplatňuje reklamace na kadeřnické služby?

    Zajímá mě, jestli jste se už někdy pokusili reklamovat kadeřnické služby a jak vše probíhalo a jak vše dopadlo? Dostali jste peníze zpět? Myslím, že každá žena se alespoň jednou za život setkala s nepěkným výsledkem práce kadeřnice na své hlavě... Bohužel.Doplňuji:No, u střihu vlasů se to dá ještě nějak spravit, ale pokud jde o trvalou, tak výsledek sice vidíte, ale jak trvalá sedla a drží, poznáte až třeba na druhý den, nebo i po delší době... A trvalou nejde spravit, pokud nechcete pak být plešaté/í :D

    Další informace


  • Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?

    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.

    Další informace


    Mám 1,5roku staré horské kolo. Praskl mi řetěz a prodejce mi sdělil,že NA ŘETĚZ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE! Je to pravda?

    Chce po mně 200,-Kč za řetěz a 50,-Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to garážový prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí...Doplňuji:Pro jmhad : máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal argumentovat prošoupanými podrážkami na botách - že je taky nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek. Otázka, jestli to bude jinde lepší...

    Další informace


  • Reklamace HP



    Další informace


    Reklamace AMD Phenom II - Int. obchod zanikl



    Další informace


    Problém ohledně notebooku a reklamace

    Zdravím, mám takový problém a trápení, které je způsobené jak jinak než lidskou hloupostí...Zhruba před rokem jsem si zakoupil v jednom kamenném obchodě notebook. Všechno v pořádku, krásně funguje, jen jsem hloupě odkládal přepsání pro jistotu klíče k Windows, který mám nalepený na spodní části ntb. Po několika měsících, když jsem se rozhodl, že to konečně opíšu a někde schovám, jsem zjistil, že se mi časem začala ta nálepka odmazávat. Podstatnou část sériového kódu jsem opsal, nejsem si jist jen u tří znaků. Existuje nějaký validátor, kde bych si mohl ověřit pravost správného čísla?Časem ale vzniká další problém, ta nálepka se začíná teď již po tom roce strhávat a naprosto ničit (sériové číslo je současně naprosto nečitelné). Jelikož notebook začíná být problematický a já cítím brzkou nutnost reklamace, začal jsem uvažovat nad tím, jestli mi vůbec ntb do reklamace mohou přijmout, když ta nálepka je v podstatě nepoužitelná (mám celé zachované jen sériové číslo Windows po autentifikaci - vytáhnul jsem si ho z registrů Windows).Předem děkuji za možné informace a rady.Doplňuji:RomanP: Podobný soft jsem použil, vytáhnul jsem s tím sériové číslo Windows po ověření pravosti, ale ten se neshoduje s tím na nálepce.

    Další informace


    OT -reklamace Tmobile



    Další informace


    Koupě notebooku v UK - reklamace a vhodné parametry notebooku



    Další informace


    Jak probíhá reklamace při špatně platbě přes SMS?

    Dnes jsem posílal SMS do jedné služby místo toho mi však nazpátek přišlo, že služba je mimo provoz a že to mám reklamovat.Když to budu reklamovat tak jak se mi ty peníze vrátí?To mi to přičtou z5 na účet nebo to pošlou složenkou?

    Další informace


    Alza.cz - je možna takováto reklamace / výměna?



    Další informace


  • Reklamace ???

    Znám své práva při reklamaci, znám i povinnosti prodejce. Pokud jdu něco reklamovat má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Po této lhůtě jsem šla prodejny a požadovala její dořešení. Prodejce mi oznámil, že dodavatel to nestihl vyřídit, ať přijdu za týden. To jsem odmítla a požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To ovšem odmítl prodejce a odmítl mi i potvrdit, že tu reklamaci nestihl v dané lhůtě vyřídit. Co dál??? Jak dokážu, že to nestihl? Můžu zavolat policii a požadovat ať o tom udělají záznam? Jakou policii městskou nebo státní.Doplňuji:Očko děkuji za radu, ale jak na čoi dokážu, že jsem tam po té lhůtě byla? Pokud se ten obchodník chová tak nefér, tak pro něj jistě nebude problém tvrdit, že jsem tam vůbec nebyla.

    Další informace


    Reklamace - Alza, zajímalo by mě jestli můžu reklamovat zboží na pobočce?

    Dobrý den, zajímalo by mě jestli můžu reklamovat zboží na pobočce.A to tak, že bych jim ukázal zboží a zdělil závadu.I když se o tom všude píše, nikde jsem nenašel nic konkrétního.Děkuji.

    Další informace


    Nový občanský zákoník-reklamace



    Další informace


    Jak se řeší reklamace, pokud daná věc má i mechanické poškození?



    Další informace


    3 reklamace klávesnice u notebooku...

    Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

    Další informace


  • Měla by reklamace mít nějakou spojitost s reklamou?

    Obdoba slov čistě náhodná?

    Další informace