• Reklamace Pomoc ! - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace Pomoc !. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace Pomoc !

  • REKLAMACE NEMOVITOSTI



    Další informace


    Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?



    Další informace


  • Reklamace - nahrada nakladu - podnikatele



    Další informace


  • Reklamace Iphone 5



    Další informace


    REKLAMACE VODAFONE



    Další informace


    Evolve Survivor - reklamace



    Další informace


    4 reklamace jak odstoupit od smlouvy



    Další informace


  • Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se?

    Mám nárok na reklamaci basketbalových bot, když špička jedné boty je úplně pokrčená a ničí se? Jsou 2 týdny staré. Děkuji Doplňuji: Byly zakoupeny v Sportsdirect v Avion shopping park Ostrava.

    Další informace


    Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?

    Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.

    Další informace


    Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamace

    Postupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.

    Další informace


  • Přeinstalace OS/ reklamace



    Další informace


    Internet - reklamace



    Další informace


    Externí disk - reklamace



    Další informace


    Dell Studio 1535 - reklamace



    Další informace


  • Reklamace - jak ji vyřídit korektně s nekorektním zákazníkem

    Provozujeme malou firmu, a od zákaznice jsme obdrželi reklamaci. Tu jsme vyřídili písemně poštou, nicméně zákaznice posílá emaily s reklamacemi, klidně i dvě denně, kde jsou reklamovány opětovně ty samé věci plus další věci, které ji zrovna napadly. Otázka zní, musíme odpovídat na každou z těch reklamací, byť jsou třeba stejné? Ona jich pošle dvacet a my se na poště nedoplatíme, nehledě na to, že řešit cizí schizofrenii se nám také nechce :-). Nicméně chceme být korektní. A pokud má v tomto případě zákazník nárok na reklamaci 90 dnů, můžeme přestat brát na její reklamace zřetel až tato lhůta uplyne? Mnohokrát díky!!!Doplňuji:Samozřejmě se snažíme paní vyjít vstříc. Vy jste normální zákazník, ale paní reklamuje věci třeba podle zákona jiných zemí, reklamuje to co nebylo předmětem smlouvy, na interetových portálech šíří pomluvy. Této oobě opravdu nelze vracet peníze. Věc pravděpodobně skončí soudním sporem, nicméně nechceme nijak pochybit. Prosím poraďte. Musíme reagovat na každou její nesmyslnou reklamaci?

    Další informace


    Neuznaná reklamace

    Máte podobnou zkušenost? Zakoupila jsem pro miminko lehátko za víc jak 4000,- Kč a bylo používáno cca. po dobu 2 měsíců, když skořepina praskla a ulomil se malý dílek, tudíž nešlo dále používat. Byla jsem překvapena a spojila jsem se s prodejcem, zaslala jsem lehátko zpět a uvidíme - buď oprava nebo vrácení peněz. K nemilému překvapení mi přišel balík s rozbitým lehátkem zpátky s dopisem, kde bylo uvedeno, že došlo k mechanickému poškození věci kupujícím a tudíž nelze uplatňovat reklamaci :-( Nebyla to pravda, do lehátka jsem dávala pouze novorozeně :-) Stejně bych ráda věděla, co v takovém případě třeba i příště dělat??? obrátit se na ČOI?

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    Musí dát firma vědet zákazníkovi o vyřízení reklamace ze zákona?

    Reklamoval jsem produkt a prodavačka mi říkala, že si mám zavolat na číslo k nim do prodejny, jestli už je to vyreklamované. To se mi nezdá, Nemají náhodou oni dát do 30 dnů vědět, jak dopadla reklamace, a že si mohu pro případný nový produkt přijít? Někde jsem četl, že pokud nedají do 30 dnů vědět, že mám právo na vrácení penez. Jak to tedy je? Díky za odpoved.

    Další informace


    Jak se řeší reklamace podle obch. podmínek platných v době nákupu nebo v době poslední reklamace?

    Změnily se několikrát.Také, protože jsem kupovala zboží na firmu, bylo mi sděleno, že se záruka neprodlužuje o dobu, kdy byl výrobek v servisu.Máte někdo zkušenosti? Jedná se o nákup v KASA.cz.Díky.

    Další informace


  • Za jak dlouho dorostou chlupy zakrslému králíčkovi, když jsem ho ostříhala?

    je mi dvanact ja jsem byla tak hloupa a ostrihala sveho zakrsleho kralicka.ostrihala jsem ho tak ze ma na zadech zuby a neni to hezke.Rodice rikaji ze mu nicim zivot ale ja to myslela dobre.ja kralickovi nicim zivot a krasu tim ze jsem hloupa.MOC POTREBUJI VEDET JAK DLOUHO MU TO BUDE RUST DO JEHO PUVODNI POLOHY. ma to ustrihli asi centimetr od kuze pomozte mi prosim jak dlouho mu to porozte?jestli chcete vedet je to zakrsli beranek dekuji zaodpovedi

    Další informace