Reklamace - šum LCD - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace - šum LCD. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?Další informace |
Nekvalitní práce řemeslníka a reklamaceDalší informace |
Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deskaDalší informace |
Evolve Survivor - reklamaceDalší informace |
4 reklamace jak odstoupit od smlouvyDalší informace |
Co by se stalo, kdybych vypil šum?šum jde ke dnu láhve, zatím jsem nikdy nezjistil, co je to ten šum vlastně zač, vím akorát, že je to něco co jde v domácím moště ke dnu láhve.bonus: Co je to vlastně přesně ten šum?Další informace |
Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?Další informace |
Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)Další informace |
Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.Další informace |
Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamacePostupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.Další informace |
reklamace lcd monitoruDalší informace |
HTC Sensation spatny fotak/reklamaceDalší informace |
Doba reklamaceDalší informace |
Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.Další informace |
Nový občanský zákoník-reklamaceDalší informace |
Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informaceDalší informace |
Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.Další informace |
Jak se bude řešit reklamace příští rok?Další informace |
30denní lhůta reklamaceDalší informace |
3 reklamace a pak prachy sem....Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....Další informace |
|