• Reklamace - šum LCD - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace - šum LCD. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace - šum LCD

  • Barva a tvar korunky nesedí-reklamace?



    Další informace


  • Nekvalitní práce řemeslníka a reklamace



    Další informace


  • Odmitnuta reklamace prohnuta systemova deska



    Další informace


    Evolve Survivor - reklamace



    Další informace


    4 reklamace jak odstoupit od smlouvy



    Další informace


  • Co by se stalo, kdybych vypil šum?

    šum jde ke dnu láhve, zatím jsem nikdy nezjistil, co je to ten šum vlastně zač, vím akorát, že je to něco co jde v domácím moště ke dnu láhve.bonus: Co je to vlastně přesně ten šum?

    Další informace


  • Náhrada zboží po dobu vyřízení reklamace, platí to ještě?

    Kdysi mi tu někdo dával odkaz na video kde byly informace, na co všechno má člověk právo při reklamaci a jeden z bodů bylo i to, že po dobu vyřízení reklamace může zákazník žádat o náhradu zboží a prodejce je povinen mu vyhovět, platí to ještě? A jestli jo, tak pod jakým paragrafem se to dá najít, kdyby měl prodejce ňáký kecy?A pak ještě jedna věc, má to nějaký podmínky za jakých okolností musí prodejce vyhovět, a nebo musí vyhovět vždycky? Třeba kdybych si koupil náramek přátelství a ten se páral, tak při podání reklamace mi musí prodejce poskytnout na 30 dní zdarma náhradní náramek přátelství?

    Další informace


    Máte zkušenosti s reklamací na alza.cz? Pokud ano, co jste reklamovali a jak reklamace proběhla?

    Ano.Reklamovala jsem Notebook Toshiba. Byl ještě v záruce.Závada se opakovala 3x a nedala se odstranit.Byla to baterie a už se nedal nikde koupit originál.Peníze mi byly vráceny do 30 dnů....Už mám třetí Toshibu jsem s touto značkou spokojená.Vydrží velmi dlouho. Ten druhý jsem měla 9 let, alebyla velká bouřka u nás ve vesnici a vyhořely téměřvšem televize a počítače i mě můj NB. Už nebyl v záruce.Odešla celá základní deska. TV byla v záruce. Dali minovou. Tuto další Toshibu mám již s Windows 8.1 zatímbez problému asi 3 roky :)

    Další informace


    Má reklama daleko od reklamace, nebo naopak?

    Z hlediska původu slov jen stejný kmen - stejný základ - reklam - koncovka(a) reklama. Odvozením pak od základu reklam vzniklo slovo - reklam-ace - reklam-ovat.

    Další informace


    Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamace

    Postupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.

    Další informace


  • reklamace lcd monitoru



    Další informace


    HTC Sensation spatny fotak/reklamace



    Další informace


    Doba reklamace



    Další informace


  • Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.



    Další informace


    Nový občanský zákoník-reklamace



    Další informace


    Můžu reklamovat adaptér na wifi? Více v popisu otázky.

    Dobrý den,objednával jsem si z jednoho obchodu adaptér na wifi, který vychází ve verzi 1.1 a 2. Jelikož jsem chtěl verzi 1.1, napsal jsem na podporu obchodu o jakou verzi se jedná. Tam mi potvrdili, že se skutečně jedná o tuto verzi (1.1), tak jsem adaptér objednal. Poté, co jsem zboží přijal jsem zjistil, že se jedná o verzi 2., místo 1.1, kterou potřebuji.Chtěl bych se zeptat: Můžu to reklamovat, když mi na podpoře řekli špatnou informaci?Děkuji,ValušekPůvodní neotázkaReklamace - špatné poskytnutá informace

    Další informace


    Má prodejce právo na doplacení zvýšené ceny produktu u reklamace formou výměny produktu?

    Reklamoval jsem produkt zakoupený přes internet a požadoval jeho výměnu za nový, avšak jeho cena mezitím stoupla a prodejce požaduje, abych rozdíl doplatil.Doplňuji:Reklamace proběhla v obchodě CZC.cz, u nějž jsem ji prvně konzultoval s technickou podporou, kde mně bylo doporučeno produkt reklamovat. Bylo mně také sděleno, že cena produktu je dle aktuálního ceníku v den nově vytvořené objednávky. Předpokládám, že kdyby se za tu dobu cena snížila, že by mně z jejich strany jistě nic doplaceno nebylo.Děkuji za odpovědi.

    Další informace


    Jak se bude řešit reklamace příští rok?



    Další informace


    30denní lhůta reklamace



    Další informace


    3 reklamace a pak prachy sem....

    Dobrý den, četl jsem na inetu že když máte 3x rozbitou jednu a tu samou věc tak vám prodejce vrátí peníze... je to pravda?Doplňuji:Už jsem jim ho tam z tohoto důvodu vracel a oni ho jen poslali výrobci a ten ho opravil a mě ho dali..... ale já vážně takto závadný výrobek nechci....

    Další informace