Reklamace úsporných žárovek - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace úsporných žárovek. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Hrazeni nakladu reklamaceDalší informace |
Výměna žárovek za silnějšíDalší informace |
Servisní sady žárovek a pojistekDalší informace |
Případná reklamace autaDalší informace |
Jak dlouho trvá zahoření nových žárovek ve světlometu automobilu?Další informace |
Reklamace - vyrizena pozdeDalší informace |
Oznámení o vyřízení reklamaceDalší informace |
Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu BritexDalší informace |
Prodejce mě místo reklamace(mobilu) posílá do blízkého autor.servisu.Jak se proti tomu bránit?Nezbavuje se odpovědnosti?Zbavuje sa.Je to preňho lepšie. Ako predajca nemá žiadne reklamácie, má bezproblémový predaj.Reklamáciu môžte urobiť u predajcu, je povinný ju prevziať a poslať do autorizovaného servisu na preskúmanie, prípadne opravenie podľa záručných podmienok.Další informace |
Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´Další informace |
Mám 1,5roku staré horské kolo. Praskl mi řetěz a prodejce mi sdělil,že NA ŘETĚZ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE! Je to pravda?Chce po mně 200,-Kč za řetěz a 50,-Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to garážový prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí...Doplňuji:Pro jmhad : máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal argumentovat prošoupanými podrážkami na botách - že je taky nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek. Otázka, jestli to bude jinde lepší...Další informace |
Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamacePostupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.Další informace |
Je možné reklamovat mobil v případě, který jsem popsal?Chtěl bych se zeptat zda je možné uplatnit reklamaci mobilu v případě, že například povrzává a viklá se tlačítka regulace hlasitosti a kryt nesedí tak, jak by měl.Původní neotázkaReklamace mobiluDalší informace |
Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.Dobrý den,na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat přes ně anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?Díky,kajicek94DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?Původní dotazNeuznaná reklamce holícího strojkuDalší informace |
Nedostupnost úsporných MB s AtomemDalší informace |
Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.Další informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Airsoft Morava-reklamaceDalší informace |
Kolik 60W žárovek (pro představu) je schopen pohánět metr čtvereční solárního panelu v našich podmínkách?V Česku je pro 100% výkon fotovoltaických panelů počítáno s dopadajícím zářením cca 1,4 kW/sqm.Takže si spočítej, jaký by byl k jeho osvicování potřebný příkon běžných žárovek, mají-li účinnost cca 5% (a započítat musíš i to, že běžné žárovky září všesměrově).-)Další informace |
prosím o pomoc s výběrem LED žárovekDalší informace |
|