• Reklamace úsporných žárovek - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace úsporných žárovek. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace úsporných žárovek

  • Hrazeni nakladu reklamace



    Další informace


  • Výměna žárovek za silnější



    Další informace


    Servisní sady žárovek a pojistek



    Další informace


    Případná reklamace auta



    Další informace


    Jak dlouho trvá zahoření nových žárovek ve světlometu automobilu?



    Další informace


  • Reklamace - vyrizena pozde



    Další informace


  • Oznámení o vyřízení reklamace



    Další informace


    Neuznaná reklamace iPhone 5 v servisu Britex



    Další informace


  • Prodejce mě místo reklamace(mobilu) posílá do blízkého autor.servisu.Jak se proti tomu bránit?Nezbavuje se odpovědnosti?

    Zbavuje sa.Je to preňho lepšie. Ako predajca nemá žiadne reklamácie, má bezproblémový predaj.Reklamáciu môžte urobiť u predajcu, je povinný ju prevziať a poslať do autorizovaného servisu na preskúmanie, prípadne opravenie podľa záručných podmienok.

    Další informace


    Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?

    Zamítnuta reklamace, proplacení znal. posudku (footlocker)Zdravím,Nevíte zda obchod footlocker proplácí bez problému znalecký posudek?Díky za odpověd´

    Další informace


    Mám 1,5roku staré horské kolo. Praskl mi řetěz a prodejce mi sdělil,že NA ŘETĚZ SE REKLAMACE NEVZTAHUJE! Je to pravda?

    Chce po mně 200,-Kč za řetěz a 50,-Kč za jeho výměnu a seřízení. Má právo mne odmítnout vyměnu a opravu řetězu ZDARMA, když je kolo stále ve 2-leté záruce? Kolo jsem kupoval u něj a není to garážový prodejce, ale relativně velká a známá prodejna s velkou tradicí...Doplňuji:Pro jmhad : máš recht, ale když si to teď zpětně uvědomuji, my jsme žádný záručák tehdy nedostali. Vím, naše chyba, ale já to teď reklamoval na Paragon a zákonnou 2letou záruku. To mi prodejce vůbec nezpochybnil a záručák vůbec ani nechtěl.Fakt je, že když jsem se divil, že to není na záruku, tak mi začal argumentovat prošoupanými podrážkami na botách - že je taky nezreklamuji! Blbost! Zreklamuji a s úspěchem se mi to daří. Nechtěl mi však věřit, a byl neoblomný. Příště už u něho nekoupím ani ventilek. Otázka, jestli to bude jinde lepší...

    Další informace


    Když namám účtenku a platila jsem kartou- reklamace

    Postupně se mi rozpadl vysavač a chtěla bych ho zkusit reklamovat (jde o značku ETA). Nemůžu najít doklad o koupi a záruční list potvrzen nebyl. Vysavač jsem platila kartou. Může být výpis z karty důkazem , že jsem vysavač před 18měsíci v obchodě koupila nebo mě pošlou kamsi?Jo a u vysavače za 2500kč s výkonem 1800w se nejdřív přestal točit kartáč, poté upadla hadice (přítel jí slepil) npak bez nějakého varování upadla i podlahová hubice a nyní nástavec na nerezovou tyč která drží hubici. Funkce má v pořádku.

    Další informace


    Je možné reklamovat mobil v případě, který jsem popsal?

    Chtěl bych se zeptat zda je možné uplatnit reklamaci mobilu v případě, že například povrzává a viklá se tlačítka regulace hlasitosti a kryt nesedí tak, jak by měl.Původní neotázkaReklamace mobilu

    Další informace


    Jak mám postupovat při neuznané reklamaci holicího strojku? Více v doplnění.

    Dobrý den,na Vánoce jsem od společnosti Mall.cz zakoupil holící strojek Braun Series 3 300. Chtěl jsem se oholit, ale nepovedlo se mi to a mému synovi také ne. Provedl jsem přesně vše podle návodu, použil postup, který byl uváděn, jak se správně holit atd. Strojek jsem poslal reklamovat a dnes mi přišlo vyjádření, že se závada neprojevila. Volal jsem jim, jakým způsobem se mohu odvolat. Prý až mi balíček přijde, tak mám založit novou reklamaci a opětovně ho poslat. Chtěl bych vrátit peníze, protože jsem upřímně ke strojku ztratil důvěru.Máte někdo s reklamacemi v Mall.cz zkušenost? Je reálné, aby mi vrátili peníze? Mám to reklamovat přes ně anebo poslat rovnou do autorizovaného servisu?Díky,kajicek94DOPL.: Jak mám dále postupovat, aby mi vrátili peníze?Původní dotazNeuznaná reklamce holícího strojku

    Další informace


  • Nedostupnost úsporných MB s Atomem



    Další informace


  • Peněženka ze syntetické kůže. Reklamace.



    Další informace


    Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


  • Airsoft Morava-reklamace



    Další informace


  • Kolik 60W žárovek (pro představu) je schopen pohánět metr čtvereční solárního panelu v našich podmínkách?

    V Česku je pro 100% výkon fotovoltaických panelů počítáno s dopadajícím zářením cca 1,4 kW/sqm.Takže si spočítej, jaký by byl k jeho osvicování potřebný příkon běžných žárovek, mají-li účinnost cca 5% (a započítat musíš i to, že běžné žárovky září všesměrově).-)

    Další informace


  • prosím o pomoc s výběrem LED žárovek



    Další informace