• Rozumíte historickým pojmům, které upadly nebo upadají v zapomnění? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Rozumíte historickým pojmům, které upadly nebo upadají v zapomnění?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Rozumíte historickým pojmům, které upadly nebo upadají v zapomnění?

  • Znáte nějaké slovo, které má dva významy, které jsou oba opačné?



    Další informace


    Sledujete zahraniční filmy s titulka nebo rozumíte angličtině i bez nich?



    Další informace


    S jakým/kterým znamením zvěrokruhu si opravdu rozumíte?



    Další informace


    Proč se nemažou otázky, které odporují kodexu, ale ty, které by mohly vnést světlo do tohoto pekla ?!



    Další informace


    Existuje stránka,do které přes mikrofon něco zazpívám a ona mi řekne jestli umím nebo neumím zpívat?



    Další informace


  • Co rozumíte pod pojmem Základní složky cestovního ruchu?



    Další informace


  • Jak stáhnout na verszo cube video které trvá 90 minut které je z youtube?



    Další informace


  • Rozumíte maďarsky?

    Vidím tuhle reklamu skoro každý den, dokázal by to někdo přepsat do češtiny? Je to jen pár vět... :-) Nerozumím hlavně na začátku a na konci :-D a href"https://www.youtube.com/watch?vaZLVcMknQkU" rel"nofollow" https://www.youtube.com/ hellip /a Děkuji! :)

    Další informace


  • Jako rozumíte indiánskému příslovi, které vyjadřuje vztah lidí k přírodě? Platí stále?

    Třikrát věk ohaře je věkem koně. Třikrát věk koně je věkem člověka. Třikrát věk člověka je věkem jelena. Třikrát věk jelena je věkem orla. Třikrát věk orla je věkem dubu. -Našla jsem ve svých poznámkách o vztahu člověka k přírodě. -Dá se říct, že oba autoři mají pravdu?1. “Žádné umění nemůže napodobit mnohotvárnost přírody.” – Cicero2.“Všechny knihy zežloutnou, ale kniha přírody má každý rok nové, nádherné vydání” - Andersen Hans Christian Obrázek a href"https:/ixabay.com/cs/and%C4%9Bl-dub-charleston-dub-strom-2020783/" rel"nofollow" https:/ixabay.com/ hellip /a

    Další informace


  • Když děti potřebují peníze, rozumí pojmům Má dáti/Dal tak dobře, že je nezaměňují za výrazy Dá máti/Dal otec?

    1. Je nutností mluvit s dětmi o penězích?2. Kdy a jak začít dávat dětem peníze, buď na jednotlivé nákupy, nebo jako kapesné? Kolik jim dávat peněz atd.? -“Mladým se zdá, že peníze jsou to nejdůležitější v životě. Když zestárnou, vědí to jistě”. Oscar WildeObrázek a href"https:/ixabay.com/cs/kl%C3%A1vesnice-kredit-spole%C4%8Dnost-veden%C3%AD-992915/" rel"nofollow" https:/ixabay.com/ hellip /a

    Další informace


  • Zajímá mě, zda rozumíte slovům z hanáckého nářečí? Zkuste prosím nevyhledávat na netu.

    Děda Petr připomněl, že z hanáčtiny pochází slovo pokémon.Nedrchmé, pajzák, pakátl, pakniport, šebenke, žbloňa.Samozřejmě vyslovuje se široké e a o.Doplňuji:Pro zájemce - doplním zítra v diskuzi. Hanulko, dnes vedeš 2 : 0 vzhledem k mé nepoozornosti. Mám Den B ...

    Další informace


    Jak rozumíte slovům mexického spisovatele? Je někdy lepší nevidět, neslyšet?

    Nikdo nedělá nic kvůli vám. Co druzí dělají a říkají, je projevem jejich vlastní situace a snů. Když budete imunní proti názorům a činům druhých, nestanete se obětí zbytečného utrpení. Don Miguel Ruiz

    Další informace


    Jak rozumíte moravským výrazům?

    Dnes jsem potkla jednu dívku. Povídaly jsme si o všeličem. Mezi jiným se zmínila, že bydlí v Praze společně s dívkou z Čech a že si někdy nerozumí. Zajímalo by mě, zda měla studentka pravdu. Uvedla několik slov. Mezi jiným ta, která jsem napsala. Prosím o jejich vysvětlení.Odpovídejte jen Češi, nikoliv Moravané!!! Děkuji.1.rožnout, 2. morák, 3. mrml, 4. štrycla, 5. štangle, 6. šťukat, 7. zhlavec, 8. rapatý, 9. zavazet, 10. rozglábený.Doplňuji:Přesvědčila jsem se, že se opravdu někdy význam bez zapojení do kontextu špatně odhaduje. Takže studentka měla pravdu.1. rožnout - rozsvítit světlo2. morák - krocan3. mrml - plivanec, flusanec, chrchel4. štrycla - bochník chleba5. štangle - horní rám na kole - tyč (svezu tě na štangli) nebo koupím štangli salámu6. šťukat - škytat7. zhlavec - polštář, podhlavník8. rapatý - drsný, hrbolatý, odřené drsné -typicky rapaté ruce9. zavazet - zaclánět, vadit ve výhledu10. rozglábený - zotvíraný - rozglábené dveře, skříně atd.Já všechna slova znám, užívám je podle toho, s kým mluvím. Jedině slovo mrml jsem neznala - zřejmě se užívá v jiné oblasti.Ještě jednou všem děkuji.

    Další informace


    Jak rozumíte africkému přísloví?

    Opice říká, že má velké pysky kvůli tomu, že jinak by byla už příliš krásná.

    Další informace


  • Rozumíte mluvenému slovu dobře?

    Nahrávka je smyčka s různou frekvenční charakteristikou a v ní asi rozumím dostanu sem mobil . Jenže čeština má nejednoznačná slova a namísto jsem se vyslovuje sem. Posílám odkaz na zvukový záznam ve wav (24.24 MB) abyste pomohli rozluštit to, co možná uslyšíte jinak. II. část nahrávky obsahuje slovo hrůza ? a href"http://www.uloz.to/12786166/v23-1-12-wav" rel"nofollow" http://www.uloz.to/ hellip /a Děkuji moc:-)Doplňuji:Možná ve větě Dostal jsem .. mobil schází slovo nápad? Pak by to dávalo smysl. Dostal jsem nápad. A jde pro telefon?

    Další informace


    Jak rozumíte tomuto pořekadlu?

    Čím hůře, tím lépe.

    Další informace


  • Které řeky protékající naším územím ústí do moře? Které přístavy jsou při jejich ústí? Dděkuji za odpověď ;)

    Všechny dříve či později ústí do moře...Drap: to jsem nevěděla, že přes ČR protéká Dunaj... )

    Další informace


    Jak rozumíte tomuto: ŽÁK NENÍ NÁDOBA, KTERÁ SE MÁ NAPLNIT, ALE POCHODEŇ, KTERÁ SE MÁ ZAPÁLIT?

    I když je to starověké moudro , mělo by platit i v současnosti.Vypovídá o tom že učitelé by neměli žákům sdělovat jen informace, aby fungovali jako automaty a reprodukoval jen to,, co jim učitel řekl. Ale je třeba, aby se žáci uměli ptát, řešit problémy, byli zvídaví, své informace dokázali využít a rozšiřovali si je.Tedy učitel by neměl jen mluvit ke studentům, ale komunikovat s nimi - nikoliv vést monolog, ale dialog. Podnítit zájem studentů o získání či rozšíření další vědění.Do nádoby se něco nalije, nasype, přeneseně se naplní vědomostmi, ale tím to končí. Na rozdíl od pochodně, která zapálená svítí na cestu nejen skutečnou, ale i obraznou - motivuje žáky k aktivní uživání nejen toho, co znají, ale stále jít dál...

    Další informace


    Existuje nějaká stránka, ve které se mohu dozvědět výslovnosti cizích jmen nebo skladeb? Např.: Comptine dun autré été

    Nepotřebuji 100% výslovnost toho jistého jazyka, stačí mi, jak by to řekl Čech.

    Další informace


  • Upadly drapek



    Další informace