• Souhlasíte s novou koncepcí finského školství? - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Souhlasíte s novou koncepcí finského školství?. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Souhlasíte s novou koncepcí finského školství?

  • Souhlasíte s tím, že mlčení je někdy tou nejlepší odpovědí?



    Další informace


    Souhlasíte s tím, že kuřácká část v restauraci je jako čurací část v plaveckém bazénu?



    Další informace


    Souhlasíte s tím, aby mi mosoj dal nominaci? :-)



    Další informace


    Souhlasíte s testováním na zvířatech?



    Další informace


    Souhlasíte s citátem, že kdo nic neumí, učí?



    Další informace


    Snese české školství srovnání se světovím?



    Další informace


    Muži, možná i ženy - nebudeme diskriminovat :-) - souhlasíte s tomto tvrzením?



    Další informace


  • Souhlasíte s tím, že nakrájené jablko chutná lépe a více vás nasytí, než jablko v celku?

    Platí to obecně o většině potravin. Přemýšleli jste někdy o tom, všimli jste si toho?Klidně si udělejte pokus dle následujícího receptu )Vezměte si dvě velikostně podobná jablka. Omyjte je, jedno z nich pokrájejte na čtvrtiny, vykrojte z nich jadřinec a rozkrájejte na tenké plátky (jako na štrůdl)namističku. Snězte jak celé jablko, tak pokrájené s odstupem času.Porovnejte a napište mi.

    Další informace


    Souhlasíte s tvrzením „In vino veritas, in pivo taky.“?

    Je důležitá forma alkoholu? Proč je pití vína považováno za něco ušlechtilejšího?

    Další informace


  • Souhlasíte s větou: 'Váš hněv je to, čím jste' ?

    R. .F. Baumeister: „Hněv je jako plamen, který spaluje veškeré naše sebeovládání, nutí nás k tomu, abychom mysleli, říkali a dělali věci, kterých budeme později litovat“.Křesťané řadí hněv mezi sedm hlavních hříchů. Ale určitě to není jednoznačné.Někdy je hněv oprávněný, ale to, že hněv, tedy vyřčená slova, jsou rychlejší než splašený kůň, potvrzuje slova v otázce i v citátu..Člověk se hněvá na sebe, na druhé, ale měl by nejdříve dvakrát měřit a jednou řezat a nereagovat v hněvu bez rozvážení, bez urážek, vyčítek či vlivem bezprostředních emocí. Později může litovat.Je třeba se naučit s hněvem jistým způsobem žít, sice nepotlačovat ho, ale jít se třeba hlasitě vykřičet někde v soukromí, najít si vrbu nejen skutečnou, ale i obraznou. Viz král Lávra, car Trojan a další jedinci.S uvedenými slovy souhlasím v tom smyslu, že člověk, který v hněvu reagujete neadekvátně, ubližuje, si vytváří svůj obraz, který vypovídá jen a jen o něm.Je správné se „pohádat“, vyříkat si, ale slušně, tedy chovat se přijatelně, ale nenuceně a svobodně.Opět opakuje oblíbený citát, který považuji za správný. Okolnosti člověka neutvářejí, nýbrž odhalují, jaký je. Richard Carlos

    Další informace


    Souhlasíte s tímto výrokem...

    Ten, kdo navenek útočí, má nepochybně vnitřní problém.

    Další informace


    S kterým příslovím souhlasíte?

    To druhé neni přísloví, ale pouze rádoby vtipný blábol

    Další informace


  • Souhlasíte s tím, nechat lidí v klinické smrti, dokud neumřou úplně?

    Nebo je odpojit hned, podle mě je víc humánní nechat je dožít do posledního dechu.

    Další informace


  • Souhlasíte s účastí malých dětí v televizních soutěžích?

    Přímé přenosy jsou docela pozdě večer, děti namalované, jako dospělí, nemůže jich to negativně poznamenat??Přihlásili by jste do takové soutěže své dítě???

    Další informace


  • Souhlasíte s použitím peněz pro Člověka v tísni na billboardovou reklamu s arabskými nápisy?

    Nemohu si pomoci, ale je mi líto každého, kdo obětoval byť jen jednu jedinou korunu na tento humanitární projekt. Ostatně, nemyslíte, že toto je velmi názorná ukázka, jak hospodárně se s dary a příspěvky v humanitárních organizacích nakládá? a href"https://zpravy.idnes.cz/billboardy-arabske-perske-napisy-clovek-v-tisni-reklamni-kampan-p8c-/domaci.aspx?cA171106_125618_domaci_hell" rel"nofollow" https://zpravy.idnes.cz/ hellip /a

    Další informace


    Souhlasíte s definicí?

    Jistě víte, co jsou reflexy podmíněné a nepodmíněné. Pro toho, kdo si není jistý, přidávám definici.Nepodmíněný reflex je třeba, když dostanu facku, že ji hned vrátím. Podmíněný je zase to, že facku dostanu, ale napřed se rozmyslím, jestli mu ji vrátím, protože on může být silnější.Myslel to I. P. Pavlov tak:

    Další informace


    Souhlasíte s citátem? Kdo nemá peněz, je chudý, kdo nemá přátel, je chudší, ale kdo nemá srdce, je nejchudší na světě.

    Jde o slova J. K. Tyla, která platí např. v jeho hře Strakonický dudák.Slova vždy neplatí. V reálném životě jde spíš o nadsázku, že velké peníze často nepřinesou štěstí. Také přátelé vždy nepomohou i láska může být neopětovaná. Hlavní hrdina Švanda, chudý dudák, se vydá do světa, aby získal peníze i slávu. Peníze získal, ale přišel o ně chamtivostí falešného přítele . .Až později si Švanda uvědomil, že peníze jsou sice k životu potřeba, ale přátelé, kteří mu pomohli, jsou mnohem víc, nezištně mu pomohli.Jeho největším bohatstvím byla láska Dorotky a jeho matky - láska milostná i mateřská člověka ho potěšila u srdce a také ji opětoval.Získal tak dar největší. Nemá platnost vžd, tedy za každé situace. Bez peněz se žít nedá, jde o jakési materiální zabezpečení. Proto pracujeme, jíme, abychom žili. Přece po nás chtějí peníze.... Řekla bych, že záleží na jejich množství. Nemusíme být bohati, ale můžeme být šťastní.Takže ten, kdo má peněz dost, se domnívá, že má všechno. Ale vše se koupt nedá.V citátu jde o dvě hodnoty - materiální a duchovní ... vše souvisí s něčím ....

    Další informace


  • Věříte ( jako já ), že se Chládkovi podaří ve školství prosadit tablety místo učebnic ? :-)

    a href"http://zpravy.idnes.cz/ t-pro-prvnacky-zadarmo-a-na-druhem-stupni-znovu-sni-chladek-pxj-/domaci.aspx?ca150415_134634_domaci_kop" rel"nofollow" http://zpravy.idnes.cz/ hellip /a

    Další informace


    Proč se školství už velkou dobu nereformuje?

    Naposledy opravdu velká proměna byla povinná docházka, jinak zrušení tělesných trestů, což je ale přes dvacet let a během této doby se u nás změnilo dost důležitých věcí, například běžný přístup k internetu.Také poslední dobou zaznamenávám u všech lidí, že jsou zvyklí se něco učit, jen aby to uměli, nikoliv aby to uměli používat. Pokud něco vážně chybí, je to zapojení do pracovního procesu , kdy žáci nevědí na konci deváté třídy, kam jít a tudíž si vybírají gympl případně něco podobného, všestrannějšího. Navrhl bych takto každý měsíc na jeden den exkurze po třídách, popř. menších skupinkách a navštěvovat různé podniky (čez, vodovody a kanalizace, ...), osoby (prodavačky, kuchaře, pojišťováky, soustružníky, ...) a ptát se jich a zjišťovat informace, co se museli naučit, co je na tom baví, jestli je po tomto poptávka, atd.Za obětování jedné čtyřicítiny vyučovací doby by to dle mého stálo. Také by se měli vést záznamy ve školách, tímto by šlo lehce zjišťovat kvalita vyučování, případně šikana a škody na majetku. A v neposlední řadě také nějaké státní srovnání škol, kdy by se žáci plošně testovali a do těch nejhůře umístěných škol by se poté mohli poslat inspektoři na delší dobu, ne pouze na jeden den a tímto zamezit zbytečnému plýtvání peněz na zbytečné školy. Co si o tomto myslíte vy? případně máte nějaké další nápady na oživení školství?

    Další informace


  • Souhlasíte s tím, že se připravuje návrh, aby peníze ze spotřební daně na alkohol a tabák putovaly do nemocnic?

    Na nutné opravy?

    Další informace