• Vraceni notebooku koupeneho v bazaru - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Vraceni notebooku koupeneho v bazaru. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Vraceni notebooku koupeneho v bazaru

  • Úložení v bazaru



    Další informace


    Zboží z bazaru vs kradené



    Další informace


    Prodej zlata do bazaru



    Další informace


  • Pojistka u koupeneho vozu



    Další informace


    Koupili byste auto z bazaru s nájezdem větším než 150 000 km?



    Další informace


    Koupe vozu a vraceni



    Další informace


    Jaka je šance vrácení ŘP, když jsem o něj už jednou přišel (2012-2016 obnova) a po roce (2017) znovu?



    Další informace


    Auto z bazaru vs autorizovaný servis



    Další informace


    Auto s bazaru



    Další informace


  • Když posílám mobilní telefon na reklamaci už po 4. tak až příjde tam mám nárok na vrácení peněz nebo už když ho dávám



    Další informace


  • Mužu žadat o vraceni daně z dividend,nemam jiny zdanitelny přijem.Jsem osvč za r.2010 bez přijmu.Děkuji.

    Vrácení 15% daně z dividend vyplácených v ČR českými společnostmi fyzické osobě nárokovat nemůžete.Jiná situace by byla, pokud zahraniční společností nebo obchodníkem s CP byla stržena srážková daň vyšší než 15% a ČR má se státem, kde byla daň zaplacena, uzavřenu smlouvu o zamezení dvojího zdanění. V takovém případě máte nárok získat zpět vše, co jste zaplatil nad 15% srážkovou daň.

    Další informace


    Jakým způsobem se žádá o vrácení přeplatku na dani?



    Další informace


    Jak postupovat při vrácení odečteného dph?



    Další informace


  • Mám nárok na vrácení peněz od autoškoly??

    Je to několik dní, co jsem si platil autoškolu, ale ty peníze potřebuji zpět... mám za sebou jen dvě teorie, mám právo vzít si (dostat) peníze zpět?? Díky.

    Další informace


    Jak to, že platím za dopravu při vrácení zboží/odstoupení od kupní smlouvy když objednané zboží bylo s dopravou zdarma?

    Jak to že e-shopy neplatí za dopravu balíčku když zboží vracím do 14 dnů? Neměly by toto proplácet?

    Další informace


    Jak postupovat kdyz chci vratit penize ?

    Electroworld - Objednal jsem si pracku v kamenne prodejne a uz za ni zaplatil kartou. Pracka mi stale nebyla dorucena, Komunikace s dopravcem hrozna. Porad posouvaji lhutu doruceni, vytipavaji telefony. Takze chci vratit penize za zbozi ktere mi jeste ani nebylo doruceno. Jakou mam sanci na uspech? Mate nekdo zkusenost? EW je v tomto pry hrozny.. DekujiDoplňuji:Ani ja ji bohuzel neznam, :( viz. Objednávka kupujícího je jako uzavřená kupní smlouva uložena u prodávajícího a kromě prodávajícího není přístupná jiným subjektům. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

    Další informace


  • Vrácení notebooku do továrního nastavení - ASUS AI Recovery



    Další informace


    Konfigurace aktualizací se nezdařila... vracení změn?

    Dobrý den,nevíte někdo jak vyřešit tento problém? Večer se počítač v pořádku vypínal s tím, že dobíhalo ještě asi 5 aktualizací a poté se vypnul, ale ráno když jsem jej spustil, tak začala konfigurace aktualizací a zasekla se na 64%, poté se počítač přepnul do modré obrazovky (asi na sekundu) a restartoval se. Při zapínaní naskočilo Konfigurace aktualizací se nezdařila... vracení změn a počítač se nezapne. Hláška Konfigurace aktualizací se nezdařila... vracení změn je zobrazena asi 10-20 minut a poté se ihned restartuje a probíhá znova. Nevíte jak to vyřešit?

    Další informace


    Excel 2007 , vyhledání podmínky a vrácení hodnoty



    Další informace


  • Reklamace výrobku koupeného přes internetový obchod

    Koupila jsem si myčku přes internetový obchod.Při převzetí od dopravce jsem zkontrolovala neporušenost obalu. Boužel při úplném rozbalení jsem zjistila, že dvířka myčky nejdou otevírat, zadrhávají ve spodní části. Uplatnila jsem reklamaci. Prodejce odepsal, že mám reklamovat u přepravní společnosti. Odepsala jsem, že nereklamuji přepravu, ale vadný výrobek. Poté mi prodejce napsal kontakt na servisní linku s tím, že serv. technik posoudí závadu.Mám právo vrátit zboží prodejci do 14-ti dnů i v případě, že se jedná o vadné zboží?Jaká mám vůbec práva? Jak postupovat? Máte někdo zkušenosti?

    Další informace