• Reklamace HDD - poradna, odpovědi na dotaz

    Na této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace HDD. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.

    Další informace

  • Další témata a dotazy - Reklamace HDD

  • Reklamace - vraceni penez



    Další informace


  • Mém recordéra s HDD 160GB,HDD je prázdné,ale nahraju na něj pouze třetinu kapacity a hlásí plný disk.



    Další informace


  • Jak se reklamuje zboží na splátky?



    Další informace


  • Proč není uznána reklamace, kdyz vypadne kaminek z hodinek nebo prstynku?

    Pokud je to způsobeno při běžném užívání, tak by reklamace měla být uznána

    Další informace


    Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?

    Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.

    Další informace


    Bude uznána reklamace notebooku ?

    Problem je v těch kloubech jak se ohýbá obrazovka. Špatně se otevírá a zavírá. Jde mi o to, jestli mi to uznají na reklamaci. Notebook je rok starý.

    Další informace


  • Přeinstalace OS/ reklamace



    Další informace


    Prosím o radu při kopírování dat z HDD na HDD



    Další informace


    Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)



    Další informace


    Notebook a reklamace



    Další informace


    Notebook - Nejde spustit/Reklamace



    Další informace


    Neuznaná reklamace GK



    Další informace


    Koupit externi USB HDD / Klasický HDD + box?



    Další informace


    Jakou přesnou velikost HDD při reinstalaci zadat, aby měl ve windows hdd (C:) přesně 100GB



    Další informace


    Jakou kapacitu HDD ? Má nějaké nevýhody HDD s větší kapacitou? (500 GB ?)



    Další informace


    HDD - Kolik je možné celkem připojit na jeden PC HDD?



    Další informace


    Doba reklamace



    Další informace


  • Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?

    Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.

    Další informace


    Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?

    15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla - luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?

    Další informace


    3 reklamace klávesnice u notebooku...

    Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

    Další informace