Reklamace HDD - poradna, odpovědi na dotazNa této stránce naleznete veškeré odpovědi na dotaz na téma: Reklamace HDD. Hledáme pro vás ve více než 500 000 odpovědích. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.Další informace |
Reklamace - vraceni penezDalší informace |
Mém recordéra s HDD 160GB,HDD je prázdné,ale nahraju na něj pouze třetinu kapacity a hlásí plný disk.Další informace |
Jak se reklamuje zboží na splátky?Další informace |
Proč není uznána reklamace, kdyz vypadne kaminek z hodinek nebo prstynku?Pokud je to způsobeno při běžném užívání, tak by reklamace měla být uznánaDalší informace |
Dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko?Rozbilo se mi zamykací tlačítko u Nokia Lumia 520, dnes jsem to reklamoval a řekli mi, že to opraví do 30 dnů, neo mi vrátí peníze. (I u jiného telefonu) Opravili to nebo ne?Doplňuji:No jestli dokážou opravit nefunkční zamykací tlačítko.Další informace |
Bude uznána reklamace notebooku ?Problem je v těch kloubech jak se ohýbá obrazovka. Špatně se otevírá a zavírá. Jde mi o to, jestli mi to uznají na reklamaci. Notebook je rok starý.Další informace |
Přeinstalace OS/ reklamaceDalší informace |
Prosím o radu při kopírování dat z HDD na HDDDalší informace |
Plasma LG 42PJ350 asi vadný pixel (Reklamace)Další informace |
Notebook a reklamaceDalší informace |
Notebook - Nejde spustit/ReklamaceDalší informace |
Neuznaná reklamace GKDalší informace |
Koupit externi USB HDD / Klasický HDD + box?Další informace |
Jakou přesnou velikost HDD při reinstalaci zadat, aby měl ve windows hdd (C:) přesně 100GBDalší informace |
Jakou kapacitu HDD ? Má nějaké nevýhody HDD s větší kapacitou? (500 GB ?)Další informace |
HDD - Kolik je možné celkem připojit na jeden PC HDD?Další informace |
Doba reklamaceDalší informace |
Kde a jakou formou se uplatňuje náhrada u reklamace vadného produktu-zboží v případě zániku prodejce?Reklamace vadného výrobku (zboží) a požadavek na jeho záruční opravu se uplatňuje, ze zákona, u prodejce. V případě že jde o menší produkt (třeba tiskárna), předává se s paragonem a záručním listem prodejci, ten jej zašle do opravy a v případě že je neopravitelný, nabídne výměnu, případně vrátí peníze a on pak uplatňuje své nároky u dodavatele, potažmo výrobce.V případě že jde o větší produkt (třeba lednice), oznámí se porucha záručnímu servisu, ten provede ohledání a v případě neopravitelnosti (v současné době velmi často), napíše protokol o neopravitelnosti a zákazník zaveze opět produkt prodejci a reklamaci uplatní opět u prodejce, který opět nabídne zákazníkovi výměnu, nebo vrácení peněz. Na vyřízení má 30 dní.Ale, jak je to v případě, že prodejce zanikne? Kde je pak možno požadovat výměnu, případně tedy vrácení peněz?Konkrétní takový prodejce je třeba levneelektro.cz (e-shop), který ukončil činnost, vzhledem ke svým daňovým problémům, na základě zásahu finančního úřadu, v loňském roce.Dík za odpovědi.Další informace |
Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla - luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?Další informace |
3 reklamace klávesnice u notebooku...Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?Další informace |
|